Første del av dagen unnagjort!

Det er like artig hver eneste gang, men denne gangen var det litt ekstra spesielt. Både det at Kjærest var hovedgjest og det faktum at jeg endelig fikk lov til å lage mat sammen med den levende legenden Wenche Andersen. Det er intet mindre enn stor stas og jeg kommer ikke på et eneste menneske det hadde vært større stas å lage mat sammen med. Det finnes ingen større enn Wenche i Norge og da å få lov til å trenge meg inn på hennes kjøkken er stas. Stor stas.

 

Dagen startet som vanlig. Stor stemning i frokostsalen. Alltid et smil og en morsom historie på lur. Praten går ustanselig og latteren sitter løst. Vi er heldigvis morgenfriske begge to, så ingen blir irriterte eller noe hvis man sier noe feil.

 

Måtte selvfølgelig ta et bilde ved selfieveggen. Det er liksom obligatorisk. Ja, jeg har blitt litt tjukk. Slutt å fokuser på det!

 

Hvis jeg en gang blir skikkelig rik kommer jeg til å ansette en sminkør som fresher meg opp hver morgen! Fantastisk deilig.

 

Her smaker vi på dagens rett: Timianstekt reinfilet med kastanjesaus tilsmakt med vanilje. Fantastisk godt!

 

Kjærest var kjempeflink! Det er veldig spesielt å være på direktesendt TV, men dette nailet hun!

 

Nå skal vi bare slappe litt på hotellrommet før jeg skal møte Dagbladet om en time. Kjærest skal møte en venninne. Kvelden kommer når den kommer. Blir spennende!

 

Ønsker dere alle en fantastisk dag videre! 😀

 

Hvis du ikke fikke med deg GMN-sendingen kan du se den gratis HER

 

 

20 kommentarer
    1. Gøy å se dere på God morgen Norge i dag ! Dere gjorde en “god figur” både du og kjæresten..og maten ble helt sikkert veldig god 🙂 Kos dere med opplevelsene i kveld..spennende om det blir pris(er)på deg.. Har trua, men uansett gøy at bloggen din er så “i vinden”… God helg 🙂

    2. Å så fine 💙 satt med sommerfugler i magen men dette nailet dere begge. Godt å se at dere koser dere. Masse lykke til i kveld, håper også det blir en fantastisk opplevelse.

    3. Veldig bra jobba begge to😊 Nå må jeg finne ut om det går an å se vixen på en eller annen plattform. Lykke til i kveld!

    4. Det var en rein fryd å se dåkker begge på GMN i dag😍. Den reinsdyrfileten med din spesialsaus såg bare fantastisk godt ut😋. Masse lykke til i kveld,heier på deg🏆🏆🏆🏆. Kos dåkker resten av helga💕💗

    5. Dokker va kjempeflink begge to. Ønsker deg masse lykke til i kveld. Bare kos dere så går det bra:)

    6. Måtte stå tidlig opp bare for å se dåkker på tv 🙂 Dåkker strålte virkelig begge to 🙂❤️
      Masse lykke til i kveld! 🙂
      Ei riktig god helg med en stor dose innhold av kos ønskes dåkker 🙂

    7. Fantastisk flinke dere er. Dere klarte dette med glans. Så behersket kjærest opptrådte. Og du .. så naturlig. Ønsker dere en fortsatt fin dag og Lykke til ikveld. Jeg heier på dere…. ⚘💕😊🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg