Fy Fader, for en dag!!!

Reklame | Omtale av egen bedrift

Jeg vet egentlig ikke hva jeg hadde forventet. Det har jo vært veldig godt med folk på Hoftepluss i flere uker nå, men slike tilstander som vi har hatt i dag hører bare jule til. Det har vært helt galimatias både på Hoftepluss og Fy Fader. Helt vilt faktisk. Vi har sprunget, bokstavelig talt, som piska pølseskinn for å rekke over alt. Eller, jeg har gått så fort jeg har klart med en fot hengende etter meg, he he.

 

Fy fader, de ansatte har jobbet godt! Det er på slike ville dager jeg ser virkelig hvor flinke de egentlig er. Alle tar seg sammen og gjør virkelig sitt aller, aller beste for at alt skal fungere og gjett hva, deres aller beste er mer enn godt nok for meg. Flotte folk og ekstremt godt jobba!

Ken Inge, lærlingen. Stålkontroll. En av mine aller beste menn.

 

Jeg er litt sliten. Tar litt på en gammel sykemeldt kropp å jobbe så svetten renner fra klokka seks til ni. Nesten i alle fall. Klokka fem måtte jeg kjøre hjem og legge meg en liten time på sofaen før både Kjæreset og jeg kjørte ned og vasket noen timer. Sinnssykt deilig, men innrømmer at jeg sitter rimelig vridd i sofaen og skriver. Det gjør så intenst vondt, men det er så verdt det. Jeg er så glad for at det kom så masse folk!  Glade folk. Fornøyde folk. Det ble litt bilder, men begynner å venne meg til det nå. Er bare artig.

(Jada, fører opp at jeg jobbet full dag og vel så det hos NAV 😉 )

 

Lunsj må man ha selv om det er travelt. Det lærte jeg på Mega Elvebakken. Før det tok jeg aldri lunsjpause. Jobbet i ett til jeg dro hjem, men det er godt å sette seg ned for seg selv og bare kjenne kjemikaliene sakte strømme gjennom årene 😉

 

Herregud for en dag og ingenting av dette hadde fungert hvis ikke en av mine kjære sønner endelig svarte ja til å jobbe i sommer. Han har jobbet hos oss før for et år siden og kan alle rutiner. Ekstremt flink fyr. Nøye og gjør jobben skikkelig. Han begynte i dag og får fra i morgen ansvaret for de varme diskene på FyFader. Vi kjørte to varmedisker i dag, men vi har til sammen seks som vi med Sønns hjelp kommer til å fylle i løpet av uka. Stolt og glad!

 

Dette ble en litt rar blogg, men det er vel egentlig de fleste bloggene jeg skriver. Følger ikke “bloggformelen”. Kjærest kom akkurat inn døra. Hun kjørte på grava etter at vi kom hjem og noen hadde skjendet graven. Slettet ut grushaugen og invadert det mest personlige og såre vi har. Skriver mer om det i morgen.

 

Tusen takk til dere som kom! Tusen takk til dere som leser, setter pris på og støtter oss. Og tusen takk til dere som egentlig bare handler fordi dere synes maten er bedre enn andre plasser. Kjærest hilser også. Love and peace.

Ny dag i morgen. Den blir sikkert like lang. Over og ut.

 

 

 

 

 

 

15 kommentarer
    1. Dette ble jo en fantastisk reåpning av Fy Fader👍👌. Så velfortjent for deg og dine dyktige arbeidsfolk🤗. Heldig er du som også har en sånn flink sønn som kommer og hjelper til😍. Dine arbeidere er og heldig som blir satt sånn pris på av deg😉. Ikke alle som får sånn positiv omtale av sjefen sin😊. Ønsker deg lykke til videre,både med Hoftepluss og Fy Fader,ikke minst din egen helse👍. Husk å ta det litt med ro innimellom🤗😍

      1. Har aldri vært der, Hoftepluss eller Fy Fader, skulle gjerne men avstanden er for stor desverre😊 Gleder meg allikevel over å lese bloggen din, Herlig👍🎈 Lykke til med bedriften, sønnen som står på, kjærest som er med hofta/beinet ditt som gjør så vondt, datter som er tilstede 🥰💖🤸🏽 Men så ufattelig trist med graven, hva skjer i hodene på folk 😱 Alt godt ønskes dere der nord 🌺

    2. Synest du er flink jeg, til å følge «bloggformelen» å erobre toppen.. saftige clickbaits… minst 2 innlegg for dag uansett innhold.. og ikke minst dette…. «mer om det senere»… ..

    3. Var innom idag for første gang. Spiste en fantastisk god Kautobab 🙂 Å det hele toppet seg med en svært hyggelig betjening. Kommer garantert innom igjen neste gang jeg er i Alta 👍👍👍

    4. Jeg så deg i sted og tenkte: Ja, han har faktisk sykt vondt… (eller så er han en (kokke)jævel til å fake smerter 😂 Jeg tror ikke på det siste, så jeg er imponert over farta du holdt – til tross for slepefoten ❤️ Takk for maten, den var god. Tok turen ensærend fra Billefjord for å komme på åpninga 🥳 (dro ikke dit fordi bilen skulle på verksted, det er omtrent hundreogførtifjorten prosent sant altså) 😇

    5. Så fantastisk bra at folket stiller opp, å handler masse god, skikkelig mat👏👍. Det fortjene dokker virkelig.
      Trist at noen ikkje eie respekt. Å tukle med det såreste te folk, e sykt respektløst😔.
      Eg sei bare: Karma!!!!!

    6. Det var hyggelig å lese at alt hadde gått så bra 👍

      Mindre hyggelig å høre om gravskjending 😱😱
      Det er lavmål, kan ikke fatte hva disse menneskene tenker med😱😱

      Lykke til i morgen også 😃😃

    7. Goklæmma te dokker💖
      Kjæm innom å bærre må ha de nydelige baguettan og salatan når vi kjæm nord om 1mnd tid🌸🌷

    8. For en super start, godt jobba 👍💪og godt handla av folk😊
      Håper de neste dagene blir like bra🤞.
      Synn at dagen fikk en trist slutt,på grava, hva er det folk tenker når de gjør slikt, fy skam😥

    9. Så godt å høre at dere har sprunget som piskede pølseskinn, og så trist å høre at grava ikke har fått stå i fred!❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg