Glad i god mat, men fette lei mitt privatliv?

Reklame | Hoftepluss & Fyfader

Det er ingenting å skamme seg over i det hele tatt. Daglig får du doser, og av og til også overdoser, med stort og smått fra både mitt liv og ulike sinntilstander. Jeg forstår godt at det kan bli litt mye for noen og en hver. Tenk deg hvordan jeg har det som faktisk både må leve og skrive om meg selv hver jævla dag, 365 dager i året!

 

Løsningen er faktisk like enkel som den er genial. Vi har nemlig opprettet en gruppe på fb der Martin og Robin forteller om alt det gode vi har på Hoftepluss og FyFader, samt at selveste jeg, bloggkongen, kommer til å poste oppskriftsbloggene der inne. Høres ikke dette helt fantastisk ut?

 

Bare mat, oppskrifter og gode tilbud. Slippe flere tårevåte innlegg om hvor trist og vanskelig det er å stå opp til den ene døde ungen etter den andre. Eller det evinnelige gnålet om Datter, Kjærest, Lillebror og Sønns fortreffeligheter.  For ikke å snakke om slanking, bøker, ryggplager, nettroll og nettbutikker. Mannlige følelser, småmorsomme historier og arrogante kommentarer opp og i mente. En pause fra livet mitt rett og slett.

 

Trykk HER hvis du vil komme deg bort herfra så fort som mulig. Det er selvfølgelig også mulig å trykke DER hvis du vil ta del i begge deler. Du er blitt relativt voksen, så du bestemmer selv.

 

Hadde også faktisk vært artig hvis du hadde kommentert hvilket valg du tok.

Hva velger du, HER eller DER?

 

Denne gruppen, FyFader & Hoftepluss, har i skrivende stund 2050 medlemmer. Ikke veldig mye i forhold til mine over 50 000, men vi kan da hjelpe Martin litt på veien, hva? Melde oss inn og se hva som skjer. Har vært medlem av langt verre grupper på FB for å si det slik…
Skal vi hjelpe Martin opp til i alle fall 5000 medlemmer? Inviter gjerne dine matglade venner 🙂

 

På forhånd tusen takk 🙂

38 kommentarer

Siste innlegg