EN gratis oppskrift!

Reklame | Kokkejævel

Jepp, du leste faktisk riktig!  Jeg deler nemlig ut en, og da mener 1, gratis oppskrift til en av dere. Oppskriften en en hjemmelaget variant av en av Toro sine bestselgende gryteretter som vi rasker med oss når vi har dårlig tid og tror det går så fort. Jeg kan røpe av denne tar akkurat like lang tid å lage, er trolig billigere og den ble sinnsykt god!

 

Jeg må betale husleie jeg  også, så dette er naturligvis en dårlig skjult reklame for den store k(l)oke boken min som kommer ut til høsten. Alle oppskriftene er laget slik at en hver oppegående 16-åring, (og oppover) kan lage seg skikkelig god mat på en halvtime. Jeg tror faktisk veldig mange har ønsket seg en slik bok, med enkelt språk, men virkelig gode oppskrifter. Det er jo ingen som vil leve på ferdigmat.

 

Har du lyst på den aller første oppskriften i boken?

 

Skriv i kommentarfeltet:

SELVFØLGELIG skal jeg kjøpe Kokkejævels nye kokebibel!

 

og en av dere får tilsendt oppskriften, håndskrevet på papir! Det er jo litt stas da, skriblet ned av selveste 😀

 

Betasuppe. Den ene fra industri, den andre hjemmelaget. Dere begynner å forstå konseptet nå? 😉

 

Takk for at dere finnes! Ha en riktig fin kveld 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

75 kommentarer

Siste innlegg