-Hei, jeg kommer rett fra gata!

Jeg satt bak kassa da hun kom inn og stilte seg rett foran meg der jeg satt og ventet på at kundene skulle komme og betale. “Jeg leste på FB at du var i ferd med å drukne her inne, så “well, here I am, sett meg i arbeid!”

 

Jeg kjente henne jo fra før. Ikke sånn “gå på besøk-kjent”, men absolutt kjent gjennom mange år. Ble likevel veldig overrasket over tilbudet og ble litt usikker på hvordan jeg skulle reagere. Klarte så vidt å unngå et slikt rørende b-film øyeblikk, der jeg bare faller sammen som en potetsekk da hjelpen endelig kom og jeg ruller meg sammen i fosterstilling på gulvet i krampegråt. Reagerte heldigvis motsatt, fikk satt henne inn i det enkleste arbeid vi har, (men som vi til gjengjeld har uendelig mye av), pakke og sende Toros flytende oksekraft med lavt saltinnhold, ekstremt lang holdbarhet og en smak som lett kan forveksles med hjemmelaget.

 

Hun ble i timevis. Hjalp meg kjempemasse. Både med pakkingen selvfølgelig, men også gjennom at det ble en veldig trivelig ettermiddag, til tross for alt, eller nettopp derfor, her på jobb. Det var deilig 🙂

 

Tusen, tusen takk!

9 kommentarer
    1. Så flott👏Viktig å vise folk tillit, det kan jo være at du hjalp både vedkommende og ikkje minst deg sjøl👏👍

    2. Det ordner seg for snille gutter vet du,sikkert to stykker som satt igjen med god følelse etterpå 🥰

    3. Så godt du brukte vettet og tok i mot hjelpen 🙂
      Dette gjorde hun kun fordi du er ærlig og skriver om hvordan du faktisk har det ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg