Herregud folkens, tusen hjertelig takk!

Reklame | kokkejævel.no

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si annet enn tusen, tusen takk! Hundrevis, faktisk tusenvis, av bursdagshilsninger har dere sendt meg, og gaver, herregud. Det er faktisk intet mindre enn overveldende. Meg, eller “Kjærest” som han der typen min kaller meg, blir all denne oppmerksomhet til del. Veldig spesielt, men veldig, veldig hyggelig. Takk <3

-Kjærest-

 

Fan, folkens! Dåkker e uten tvil Norges desidert bæste følgera. Æ kjenn at æ e gla i dåkker på en litt rar måte. Ikkje syk, men så absolutt underlig måte. spesielt i dag da dåkker har hjolpe mæ å gjør stas på den dama som har holdt mæ oppe, ofte etter øran, de siste åran.  Tusen takk!

PS! Fortsatt bursdagsrabatter på ALT(unntatt kokkeluer)(da er det jo ikke alt)) på nettbutikken kokkejævel.no!
Jeg bare nevner det 😉

 

Vi smattes!

 

 

 

 

26 kommentarer

Siste innlegg