Hjemkomsten

Under et døgn etter at Lillesøster kom til verden i et badekar på føden i Alta tok vi henne med oss hjem. Savnet etter Lillebror/Storebror, (heretter kalt Goliat), ble for stort. Vi ville inkludere ham i den boblen man havner i etter at et nytt lite mirakel har kommet til verden, ikke lukke oss inne på føden i Alta mens han skulle være sammen med bestemormor.

 

Jeg skal ikke fortelle alt for mye om hvordan han reagerte på et nytt lite familiemedlem plutselig dukket opp i sofaen, det er ikke min historie å fortelle, men du verden så rørende det var er å se han sitte og se på henne med et smilende og nysgjerrig ansikt mens han stryker henne forsiktig over kinnet. Klart det kommer til å bli noen tøffe tak for ham, og har vært det allerede, men det kommer til å gå seg til.

 

Og kjæreste Datter. Denne stolte, vakre, flinke storesøster, som kom ned så fort hun kunne i går for å hilse på sin eneste søster, men først og fremt for å sørge for at Goliat ikke skulle føle seg sjalu, så hun ha ham enda mer oppmerksomhet enn hun uansett alltid gjør, og det var ham som ble hilst på først. Ikke den minste. Klok og snill.

 

Jeg har fått litt kritikk for at jeg har fokusert mest på meg selv, både i tekst og bilder, når jeg har fortalt om fødselen. Det har jeg gjort helt bevisst og etter avtale med hovedpersonen selv, flinke, dyktige, profesjonelle og tapre Konemor. Fy fader for en fødsel hun har gjennomført, men det er ikke min historie å fortelle. Det er hennes. Hvis hun vil.

 

Folkens, tusen, tusen takk for alle gratulasjoner og engasjement som har kommet oss til del under denne fødselen. Som dere ser var Lillesøsters komme Norges 4. mest delte sak i går. Utrolig hyggelig at så mange bryr seg. Om oss.

 

Tusen takk! <3

12 kommentarer
    1. Gratulerer så masse til hele familien med dette nye lille mirakelet 👏🥰 ! Godt jobbet av alle parter! Ønsker dere fine dager fremover 🙏❤️

    2. Sannsynligvis vil hele Norge flagge på bursdagen hennes i mange, mange år fremover også 😉🇧🇻
      Gratulerer igjen til dere alle, og kos dere masse. 💝🎉👣

    3. Gratulera så mykje med prinsessa! 🌹 nyt tida framover! 🙂sjølv om det er både hektisk og slitsomt i starten, så nyt dei gode øyeblikka eg er sikker på at de får mange av! Heldige prinsessa som har så mange i livet sitt som er glad i ho, og vil ho kun det beste 💝 hugs å ta godt vare på flinke konemor som har gjort den store jobben! 😊

    4. Gratulerer til hele familien, lillesøster får nok mye herlig oppmerksomhet fra en stor søskenflokk og gode foreldre ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg