HVA FAEN SKJEDDE EGENTLIG?

Her setter man seg ned, sliten, gammal mann, etter nok en alt for lang dag på jobb, drikker kaffe mens Datter og Kjærest lager middag. Kylling i pita. Ikke gourmet, men SYKT deilig å få servert middag når man kommer hjem fra jobb. Datter ELSKER å lage mat! Lære, prøve, feile. Ser at hun ser på meg mens vi spiser. Liker pappa dette? Er han fornøyd? Stolt? Pappa er VELDIG fornøyd! Og det forteller jeg henne.

Hvor var jeg? Jo, satte meg ned, med den pulverkaffen, mens jeg venta på middagen,  i går faktisk, og skrev mitt FØRSTE innlegg på blogg.no. Etterpå så vi “Beforeginers” på HBO. Fantastisk bra serie forresten! Vi la oss, trøtte som vaskeluter. Datter først. På sitt rom. Litt senere Kjærest og meg selv. På vårt rom. Kan ikke LOVE på tro og ære, ti kokkekniver i hjertet, at jeg brukte kondom. Vi får se hva som skjer…

Står opp, kvart på fem. Skal være på jobb seks. Koker kaffe, pulver fortsatt, men kaffe, dog simpel. Sjekker bloggen. Hva faen?! 5. plass! Hva skjer egentlig? Jeg visste jo jeg kunne skrive, men SÅ langt oppe, så tidlig, DET hadde jeg ikke trodd!

Artig er det! Spent på fortsettelsen i alle fall. Jeg føler jeg har noe av verdi å dele. Håper dere føler det samme 🙂

Vi smattes!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 kommentarer
    1. Her leses alt som kommer fra deg. Enten ler man seg gløgg i hjel, blir helt oppslukt eller griner som en diger foss. Du fenger med skriveriene dine og oppskriftene dine ser jo så gode ut at sikla legger seg rundt føttene. Stå på man 🙂

    2. Du havner fort på 1. plass i denne farta!!
      Steik-god å skrive så det blir ingen overraskelse heller👍🏽
      Lykke til med pollineringa forresten😂

    3. Endelig en blogg uten fillers, tannbleking og synsing om samfunnet/verden av unger uten ett fnugg livserfaring! 😎👏🏼 Har ikke fulgt en blogg i hele mitt 44-årige liv, men denne har jeg huket av med «få varsler» på FB!
      Ærlig, treffende og «jupp, akkurat sånn» – herlig! 😄

    4. Kunne du kanskje ha skrevet litt om det å tenke på et nytt barn etter du har mistet? ❤️

      1. Bare elsker å lese dine blogg innlegg, masse humor men også mye alvor, blir både latter og tårer, du må aldri slutte å skrive heier på dæ og at du topper blogg pallen 🙂

    5. Så førtjænt. E så godt å læs en blogg så e ærlig. Rett fra hjerte, vi e menge i sammebåt på godt å vondt. Gi dine kjære en ekstra klem, å fortsætt å vær dæ sjøl Asbjørn.

    6. Du skriver om livet som det e, å det treffer ihvertfall voksne folk på en anna måte enn kosse sminke serie som e verdt å prøve. Stå på videre å æ glæde mæ til fortsettelsen .

    7. E ikke nokka overraskende at du kom så fort opp på blogger lista 😊 Det du skriv e jo jækla bra 😊 heie på deg 👍

    8. Du har absolutt noe å dele som er av verdi, og det vises vel tydelig på plasseringen her! Gratulerer med 2.plass i dag! Godt å se en bedre blogg på toppen enn bare de unge jentene som ikke engang er i nærheten av å skrive så gode innlegg som deg.

    9. Veldig bra Asbjørn 😊
      Æ tipsa sågar redaksjonen i Bloggerne om deg, håper de følger det opp, lei av alle rosabloggere og fruebloggere….
      Har forresten kjøpt ingredienser til Sexy Simle, men da æ så i fryseren min hadde æ bare oksekjøtt fra en tidlig høstfelt okse, så mulig retten må døpes til
      Graa-bukk…

    10. Synes livet kan by på litt for mye noen ganger… når jeg leser det du har skrevet, tenker jeg at vi kan klare alt✌️ Elsker ærligheten din og at du deler alt du har vært gjennom med «hele verden»🤩🤩 Ønsker deg og dine alt godt❤️

    11. Hærlig Asbjørn – del mer. Du skriver om LIVET og Mat. Vi treng en «influencer» om livet i medgang og motgang, fjernt fra utseende, sminke og «botonox» som Lothepus så fint sa det👍 Stå på, vi følg dæ, næmlig 🌹

    12. Gratulerer 👏👏👏 Imponert over at du deler med oss, håper bare du ikke sliter seg ut eller “brenner lyset i begge ender”. Godt å se at du har så mange som støtter deg og at du har noen å komme hjem til❤ Ha en fin helg 🌞

    13. Du skriv jo jæv… bra. Har læst innlæggan dine på fb å dem e utrolig artig/sørgelig/virkelig. Så skjønne godt at du rasa opp på lista

    14. Det du har e unikt. Du e bunn ærlig og humoristisk. Når æ lese det du skrive, så flire æ enten så tåran trille. Eller så gråte æ fordi æ blir berørt. Æ trur bloggen din snart tar 1 plass, og hele landet vil kjenne til dæ🥰 Masse lykke til

    15. Så gøy! Og gratulerer,vel fortjent synes jeg!😊👍 Kommer til å følge deg heretter og må si jeg både ler og griner av det du skriver. Treffer meg rett i hjertet!😊🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg