Hva i helvete er det jeg egentlig har gjort???

Helt ærlig så tror jeg at jeg er i ferd med å miste grepet fullstendig!

I høst la jeg om kostholdet og gikk ned nesten 20 kg på 3 måneder og det første jeg gjør etter jul er å fylle butikken med KAKEPYNT!

 

Jeg har alltid vært min egen verste fiende, men at jeg ville meg selv så pass vondt overrasket selv en durkdreven psykisk selvskader som meg.

 

Selv om jeg skriver på den ultimate kake- og dessertboken, så trenger jeg jo for svingene ikke å la meg rive med så til de grader!

 

Nei, Asbjørn, dette regnes IKKE som sport!

 

Fatter ikke hvorfor folk klager slik på strøregningen, men helt ærlig har jeg faktisk prissatt de jævlg lavt! (Pluss moms, porto, boks etc., etc…)

 

 

 

Jeg har holdt på med denne galskapen i to uker nå, men har fortsatt ikke gått bananas i kakepynten. Jeg innrømmer noen småkamper, enkelte slag og en og annen verdenskrig i løpet av hver eneste dag, men så langt har jeg faktisk vunnet nesten hver eneste kamp. Det går altså helt fint å BÅDE gå ned i vekt samtidig som man vasser i den ene søte deiligheten etter den andre. Dag etter dag etter dag.

 

Folkens, riktig god helg!

(Konemor hilser også 🙂 )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg