Ilagt midlertidig taushetsplikt

Arkivfoto

Som jeg skrev tidligere i dag, les HER, så er store omveltinger i livet i mitt i ferd med å skje, enten på den ene eller andre måten. Jeg er imidlertid ilagt taushetsplikt, i første omgang til i morgen ettermiddag. Jeg gir dere beskjed så snart jeg får lov.

 

Som et aldri så lite “plaster på såret” så kan jeg i alle fall, helt åpent fortelle at jeg er homofil, med dragning mot svette, hårete, muskuløse menn i trange dameklær. Nei da, nok en dårlig Kokkejævel-spøk. Vet ikke hvorfor de popper opp i hodet mitt hele tiden. Jeg skulle egentlig bare si at jeg skulle dra på butikken og kjøpe de siste hovedråvarene til den aller siste fotograferingen. Blir koking i helgen gitt. Mye kylling. Gleder meg vilt til jeg er ferdig nå! 🙂

 

Stikk innom en tur i kveld da, og les om jeg klarer å komme meg under 45 minutter på dagens topptur! Skal i alle fall gå for rekord!

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

6 kommentarer
    1. God tur! Har trua på at 45 min. blir slått i dag. 👏👏👏 Heier på deg fra godstolen min 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg