Jeg elsker Konatil en annen mann!

Lite visste jeg vel i fjor, da jeg skrev mitt første blogginnlegg, at det faktisk fantes en annen voksen blogger som skrev, om ikke like bra, så i alle fall nesten like bra som meg. Til alt overmål viste det seg at hun i tillegg var morsom. På kvinners vis naturligvis. Humoren til kvinner når naturligvis ikke opp til oss menn, det er jo kjent, men likevel har jeg mang en gang humret godt i skjegget jeg aldri kan få grunnet ujevn og dårlig skjeggvekst, men lå nå det ligge. Heldigvis har jeg en stor og god mage som kan kan riste når jeg ler.

 

Dette er Konatil et ekte Pappahjerte, fra et ekte liv. Hun skriver om livet mellom måltidene sett fra en helt vanlig kvinnes perspektiv. Hvis det er noen som fortjener å sparke meg ned fra bloggtronen i morgen, så er det henne. Håper faktisk hun tar førsteplassen også, for av grunner jeg ikke kan snakke om akkurat nå kommer jeg ikke til å være der særlig mye lenger. Derfor håper jeg min arvtaker fortsetter med sine artige, underfundige blogginnlegg fra livet til en småbarnsmor med gammaglimt i øyeeplet.

 

Jada, hun kan ha dårlige innlegg hun også, men slik er det å være kvinne. Ikke alt er bra, men det blir bra til sammen. Til tross for alle feil å mangler anbefaler jeg dere alle til å lese Konatil hver dag. Blogg.no trenger voksne folk som ikke skriver dritt om andre hver eneste dag og som ikke gjør seg større ved å tråkke på andre, men som heller fokuserer på egne feil, mangler og svakheter. Det er jo det som er artig.

 

Norges beste blogg er det ikke jeg som har. Den har Konatil!

 

 

 

 

Nei men herregud da, Kjærest, jeg elsker henne jo ikke på ordentlig! Dette var jo bare ment som en framsnakk av en fantastisk blogger som viser livet på godt og vondt, akkurat slik som jeg gjør. Du liker da meg vel? Ikke??? Det kan du da ikke mene? Hva har jeg gjort galt? Kokte jo suppe til deg i flere dager da du var syk. Slutt, ikke si du skal ringe faren din og spørre om du kan bo der. Dette er jo bare blogg for faen! Ok, sletter hele greia. Hater egentlig Konatil og leser henne nesten aldri. Kommer i alle fall til å aldri, aldri ALDRI lese henne igjen! Ja, det lover jeg. Det er jo deg jeg elsker. Drar du likevel? Den horegenseren var jo bare tull, herregud! Dessuten er du mye flinkere til å strikke enn henne! Det vet jo alle. Hun strikker ikke jevnt en gang. Ok, hun gjør det, men du strikker mye, mye jevnere. Dessuten har du laget et eget mønster til de Liverpoolsokkene. Skal vi kanskje lage en reklame her på bloggen så du kan få solgt masse? Se der ja, nå smiler du! Riktignok litt griskt, men smil er smil. Kom og legg deg i armkorken så kan vi lese litt blogg. Liker du Konatil? Det var en spøk! Vi ser skrekkfilm. Det passer bedre til stemningen! 

 

 

14 kommentarer
    1. Har lest både konatil og pappahjerte siden de var helt ferske bloggere. Og nå leser jeg kokkejævel også. Kan også anbefale småbarnsforeldre som nå kommer til blogg.no. dere skriver fantastisk hele gjengen. Og ofte så en kjennee seg igjen i mange situasjoner dere skriver om. Og ler innimellom så jeg griner av dere alle sammen. Og like ofte legger igjen et hjerte eller ti.

    2. Uansett hva jeg skriver nå, kommer det til å virke som jeg igler meg innpå deg 🙈😂 Men TAKK! Takk for humoren din og takk for at du ønsker deg en horebukk-genser. Jeg foreslår at Kjærest strikker den, siden jeg tross alt må google mens jeg strikker 😅 Hils ❤️

    3. Takk for anbefaling av bloggeren “kona til” skal nok få trimmet lattermusklene der.
      Forøvrig håper jeg ikke du har tenkt å slutte helt etter hvert. Litt tild må du nok ofre på alle oss som følger meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg