Jeg har bursdag i dag, men det er DU som får gavene!

Reklame | Kokkejævel og Kjærest

Helt fram til midnatt i dag får du bursdagsrabatt på hele nettbutikken! Nå har du sjansen til å gjøre ferdig julegavehandelen allerede i dag med den høyeste rabatten som i det hele tatt er lov å gi på en bok. Klikk HER for å gi unike julegaver for en relativt billig penge allerede nå.

 

Jeg hadde så store planer for denne reklamen, men da jeg så denne lappen og gikk inn på “skrivebordet” så innså jeg at dette var ikke dagen for de grandiose reklamer. Avslutter derfor reklameinnlegget nå med å si at du jeg håper du klikker deg inn på den nye nettbutikken min kokkejævel.no og kjøper  signerte bøker, fra både Kjærest og meg, og med personlig hilsen hvis du har noen spesielle i tankene, eller andre finfine gaver for en billig penge.

 

Jeg klarer nemlig ikke tenke penger nå, for dette dokumentet lå på “skrivebordet” mitt:

 

God morgen, skatt.

Har lenge planlagt å snike meg til å legge ut en morgenblogg på bursdagen din, men så har du så store planer om å legge ut noe i morgen tidlig med nettbutikken, så jeg lar det være. Tenker også at det kan ødelegge for de gratulasjonene som hadde blitt og kommet på dette innlegget i stede for på reklameinnlegget som vil gi ekstra boost hele dagen.

Selv om min lille bloggplan ble endret kan du selv lese det jeg har skrevet om deg. Det har blitt til gjennom den siste mnd og det er ikke det beste jeg har skrevet. Men det sier noe om hva du betyr for meg og at jeg setter pris på deg og det du er!

Gratulerer med dagen, skatt. Elsker deg til evigheten og forbi!

Ps: har lært meg litt om overskrifter som skaper litt nysgjerrighet. Hehe 😉

 

 

 

I DAG ER INGEN VANLIG DAG!

Du ligger nå og sover og aner ikke at morgenbloggen blir skrevet for deg. Gleder meg til du våkner og ser at du kan nyte kaffekoppen uten å måtte skrive noe som helst. Å bare få en rolig start på dagen. Det både trenger og fortjener du. Spesielt i dag!

Så hvorfor er det jeg som skriver dagens morgenblogg? Jo nå skal du høre.

For nøyaktig 43 år siden kom det en liten gutt til verden på keiserlig vis. Den gutten som jeg snakker om, deg, skulle 43 år senere bli min klippe i livet, mitt livs store kjærlighet og forbilde.

«Klippe i livet, livs store kjærlighet og forbilde». Standard komplimentene man gir til kjæresten sin på en slik dag, eller? Jo, det er kanskje det. Men det er ikke uten grunn at det er de tre jeg velger å løfte frem i dag.

 

«Klippe i livet».
Jeg har vært heldig og hatt stabile og trygge mennesker i livet mitt siden jeg har vært liten. Mennesker jeg kunne støttet meg på og vært sikker på at har vært der når jeg trenger de. Før jeg møtte deg trodde jeg aldri at jeg kom til å møte noen andre som ville ha en slik betydning for meg. Men så møtte jeg deg. Etter hvert som tiden har gått både kjenner jeg og ser jeg at du er konstant. Når det stormer så står du stødig og holder meg fast. Går jeg på utrygg grunn så leder du meg over til trygghet. Uten deg, skatt, drukner jeg.

 

«LIVS STORE KJÆRLIGHET».
Før vi møttes var jeg redd for å knytte meg til noen. Bli glad i noen. Men der var du. Jeg ble glad i deg veldig fort og det stoppet ikke. Det stopper aldri.

 

Fra eventyret vårt startet har jeg fått sett så mange sider av deg som jeg setter så utrolig stor pris på og som jeg håper at flere enn jeg ser. Du er så vidunderlig på så ekstremt mange områder. Og det beundrer jeg deg for.

Når jeg er i dårlig humør så fisker du frem noe i deg for å få meg i bedre humør. Det gjør du selv om jeg er urimelig eller når du er sliten etter 12t på jobb. Du prøver bare å skape god stemning, og som regel klarer du det. Du klarer det selv om det koster deg det du har igjen av energi den dagen.

 
Du kommer med gode tips og råd, men du belærer aldri. Du vil bare være til hjelp og det er du også.

 

Du jobber, strever og står på for meg og de du har rundt deg. Enkelt og greit fordi du vil at vi skal ha det godt. Du mener at vi KUN fortjener det beste. Men du glemmer ofte deg selv, at du er en del av «vi». For slik er du. Du ønsker bare at vi skal ha det fint og du ofrer deg gjerne for det. Men husk, skatt, at «VI» er ingenting uten deg.

 

Noe du er ekstremt flink på er si med ord eller handling at du er glad i meg eller elsker meg. Du gir meg kjærtegn, klemmer og kysser. Du stryker på meg. Du ser meg. Du øser på med så mye kjærlighet og omsorg at det av og til virker som en drøm. Da trekker jeg pusten og tenker på hvor heldig jeg er. For slik er du. Omsorgsfull og god. Ekte.

 

Disse handlingene har vært dominerende, spesielt det siste året. Du har famlet i mørket, men allikevel stått stødig og trygt for at jeg skulle finne veien ut av det samme mørket. Du bruker det siste av krefter på å hjelpe de rundt deg eller vise at du bryr deg. Du har lært meg så enormt mye og du finner frem det beste i meg. Jeg er ikke det samme uten et du ved min side!

 

Dette er bare noen få punkter av hvorfor du er mitt livs store kjærlighet.

 

«FORBILDE».
Hvorfor er du mitt forbilde?
Det er mange grunner for at du er mitt forbilde. Noen grunner står ovenfor, men den sterkeste grunnen står under.  

 

I fare for å skape en debatt så;

Når man velger å blogge så velger man også å være offentlig. MEN! Man velger ikke å være en offentlig blinkskive for skitkasting og oppgulp. Jeg forstår at andre kan være uenig med det du skriver eller reagerer på det, men slik jeg tenker er det av og til et alternativ å bare ti still.

 

De siste månedene har det, som mange vet, vært en del ukoseligheter fra enkelte bloggere og andre steder på din bekostning. Mange er nok uenig med meg i det jeg kommer til å skrive, men bare for å ha det sagt så er det ikke beskyldninger eller angrep på noen, men mine observasjoner og oppfatninger av hva som har foregått.

 

Jeg har lest i diverse kommentarfelt hvordan enkelte mennesker kritiserer deg, et menneske de ikke kjenner. Noen kritiserer deg ikke, de er rett og slett nedlatende, frekke og mangler nettvett og folkeskikk. Jeg har ingenting imot konstruktiv kritikk, men når det går over til styggdom, ja da er det noe som er galt.

 

Jeg leser at mennesker sier de styggeste tingene om deg, ting jeg ikke vil gjengi. Jeg leser lange betraktninger om hvordan du er som menneske av anonyme mennesker gjemt bak et nicknavn på kvinneguiden, i kommentarfelt eller som hovedtema på blogger. Betraktninger som jeg ikke klarer å kjenne meg igjen i. Ikke en gang på en overhormonell og urimelig dag klarer jeg å skimte sannheten i det som blir fortalt om deg på Internettet av mennesker som tror de kjenner deg.
Allikevel går du meg hodet hevet, viser meg omsorg og kjærlighet, får de dårlige dagene mine gode, står på for å skape et godt liv for oss. Jeg forstår ikke hvordan du klarer det.

 

Jeg har sagt til deg så mange ganger at jeg ikke klarer å gå inn å lese hva de skriver om deg for det gjør meg så vondt. Det gjør så vondt å se så mye usannheter, beskyldninger, påstander og teorier om den mannen jeg skal gifte meg med. Far til mine barn og mitt livs store kjærlighet. Jeg kjenner det rett og slett ikke igjen og det plager meg at det er det som er sannheten for mange. Men jeg trøster meg med at de menneskene fortjener ikke å få se at du ikke er slik som de påstår. Du er for god for det. Det viser du hver eneste dag. Du går med hode hevet, rak i ryggen og øser ut med kjærlighet og omsorg. Du er og blir mitt forbilde.

 

Jeg skulle skrevet mer, men det hadde blitt en roman til slutt så jeg vil stoppe med å si:

I dag er ingen vanlig dag, i dag er det nemlig din fødselsdag!

Gratulerer så mye med dagen, Asbjørn. Mitt livs store kjærlighet, far til mine barn, min kommende ektemann, min klippe i livet og forbilde. Elsker deg til evigheten og forbi! Alltid!

EWWG <3

 

Nå ble jeg skikkelig rørt, Kjæresten min! Her skulle jeg, på sleskeste vis,  benytte meg av bursdagen min for å skape litt blæst om netthandelen min, kokkejævel.no, mens du bare ville fortelle alle hvor mye du elsket meg. Du snakker om at jeg er din klippe i livet, men du er selve bakken jeg står på. Forsvinner du forsvinner meningen med livet mitt. Enkelt og greit. Elsker deg!

EWWG

 

 

 

 

102 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen, Asbjørn 💐🎁🎂🎉 Håper du har hatt en kjempefin dag.😊 Så herlig å få så fantastisk nydelige ord fra din skjønne Kjærest 💞 Kos dere videre.😊

    2. Gratulerer med dagen 🎉Håper dagen så langt har vært fin å kvelden blir like så 😊Du har en nydelig kjærest. Dokker får skrive neste boka i lag 😁
      Ha en trivelig kveld begge tre🌹

    3. Hipp hipp hurra for deg som fyller år i dag 😀 håper du får en super flott dag med sang,kake og masse latter 😀 og til din fantastiske kjærste så takk for at du ga en så flott beskjed på pc-en 😀 ble så varm og rørt av dine vakkre ord 🤩 og kjære Asbjørn ikke la styggedommen i andre mennesker ødelegge for deg. Bloggen din er dagens høyde punkt og ærligheten din er et friskt pust i en verden som lever på løgner. Håper dere får et fantastisk liv sammen videre og vi venter spent på det nye medlemet som snart kommer. Mange gode tanker og positive energier til dere. Med stor hilsen fra Åmli i Agder

    4. Blir rørt av dere to og det dere har sammen, ordentlig vakkert. Ønsker deg en flott bursdag 😊💞☀️🥂

    5. Gratulerer med dagen kokkejævel🌺
      Uten å kjenne deg tenker jeg at kjekke karer får flotte damer❤️
      Ønsker dere begge en fin dag

    6. Gratulerer så mye med dagen til deg 🙂 Så nydelig skrevet av Kjærest <3
      Du er i ganske godt selskap når det gjelder bursdager i dag,
      Fredrik Skavlan-1966
      Kristin Halvorsen-1960
      Kjetil André Aamodt-1971
      Kan også nevne at på denne dag i 1666 startet den store bybrannen i London, i 1811 ble universitetet i Oslo grunnlagt og i 1964 satte Terje Pedersen verdensrekord i spydkast med 91,72 meter 😀
      Ønsker dere begge en nydelig dag 🙂

    7. Gratulerer med dagen, du fine fyr💙sikker på at alt hun skriver stemmer💙ta det til deg, og la det komme foran alt mulig oppgulp fra feige anonyme lesere💙ha en super bursdag💙

    8. Så nyyydelig og rørende skrevet av kjærest 🥰 Dere er et flott par dere to 💙❤ Trenger tydelig vis ikke be dere ta godt vare på hverandre….for det gjør dere jo så bra allerede 👍 Sist men ikke minst…. GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN DIN I DAG Asbjørn 🥳🍾🥂🎉

    9. Noen her klarer altså IKKE å holde kjeft! Tenker bare stakkars menneske som ikke har annet i livet sitt enn å kritisere andre, lavmål!
      Nydelig skrevet av Kjæreste 💕. Litt av en bursdagsgave å få. Gratulerer hjerteligst med dagen til Kokkejævel 🎈🎉. Lag dere en finfin dag.

    10. gratulerer med dagen. Ta vare på kjæresten din, for hun er gullego. Hun har har slått armene rundt deg og hennes bonusfamilie, og passer på at dere tar vare på dere selv 🙂 All godt ønskes dere nå og i tiden som kommer med den lille hjerteknuseren som ligger til “modning”

    11. Heia og gratulere med dagen 🙂 Kjæresten din har i en måneds tid planlagt å overraske deg med et vakkert kjærleiks erklæring blogginnlegg på dagen din. Så klarte du å kuppe det med et umerket reklameinnslag. Det var så vakkert skrevet og burde fått stått alene,, tenker jeg.

    12. Satt her og vart varm i hjerte da æ las ka Kjærest ha skrevve te dæ ❤ Dåkker e så heldig som ha funne kvarainner og dele en sånn ubetinga kjærlighet 🥰 Gratulerer med dagen Asbjørn 👑💐

    13. Gratulerer med dagen Asbjørn😀de ordan fra kjærest får all kritikk av dæ til å bli en liten brun sølepytt i et hav av glinsende klart vann.dokker e helldig som har hverandre❤

    14. Du er en heldig mann med en slik kjærest. Og hun er heldig med sin kjærest❤
      Ønsker dere begge alt godt.
      Gratulerer med bursdagen🍀🍀🍀

    15. Gratulerer med dagen! 🎂☕️🍩🍧🎉🎉🎉🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
      I dag har du fortjent å ha beina på bordet en stakket stund.
      Og FOR en Kjærest du har! Og for en kjæreste hun har! To flotte mennesker som sammen passer som hånd i hanske!
      Ta godt vare på hverandre! Livet er ikke for pyser. Det er i motbakke du blir sterker.Rist av deg alle surmaga mennesker. De er ikke verdt en eneste tanke. De må gjøre seg selv store ved å gjøre andre små. Aldri la det skje! 🌹🌹🌹
      Det er DU, og bare DU som bestemmer i ditt eget liv! Når du i tillegg har Kjærest og Datter ved din side, og tusenvis av positive tilhengere så vil jeg påstå at du er rimelig privilegert! ❤️😍
      Ha en fin bursdag! 🌹🌹🌹

    16. Gratulerer med dagen🎈🎈🎈🎈.For en fantastisk kickstart på dagen din.
      Størst av alt er kjærligheten ❣❣💖💖💖

    17. Gratulerer så mye med dagen din .

      Veldig fine ord fra din kjære.

      Kjærlighet.

      Håper dagen bli fin.Kos dokker.

      🌹🌹🍰🍰

    18. Gratulerer så mye med dagen. Kos deg ilag med din tilkommende (som høres ut til å være en virkelig flott dame) 🙂

    19. Ahh, det må da være den flotteste kjærlighetsærklæringa æ noen gang har lest ❤️ Dokker toan finn antakeligvis det beste i hverandre, fortsett med det 😍Tusen takk kjæreste før at du dele dine tanka med oss! 😃
      P, s Gratulere med dagen Kokkejævel 🎂Glømte nesten det 😂

    20. Gratulerer med dagen, Asbjørn 🍾🥂🌹🎂
      Kjærest har skrevet et flott blogginnlegg, for en gave! Nå må dere nyte dagen så godt dere kan, la det som kan ligge til en annen dag ligge. I dag er dagen da dere skal kose dere Max!!

    21. Så heldig dere er som har funnet hverandre ❤❤❤
      Gratulerer så mye med dagen 🥳🎉🌹 Håper dere får en strålende feiring!

    22. 🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿
      Gratulerer med dagen 🇧🇻🎉🎈

      Så nydelig skrevet av Kjærest 🥰
      Ønsker deg en fantastisk fin dag 😊

    23. Gratulerer så masse med dagen ✨✨🎉✨✨
      Flott skrevet av kjærest! Håper du får en god og fin dag🌸

    24. Først og fremst GRATULERER SÅÅ MYE MED 43 ÅRSDAGEN DIN🎉🎊🎉🎂🍾💐. Det var et nydelig blogginnlegg kjærest har skrevet til deg,kjente at eg og ble veldig rørt av den😍. Da ønsker eg deg en uforglemmelig bursdag med dine kjære🎂🍰.

    25. Hipp hipp hurra 🇳🇴 I dag er det din fødselsdag. Gratulerer med dagen.
      Kos deg sammen med dine nære og kjære.
      🎂💐🎉

    26. Gratulerer så mye med dagen 🥳
      Med en så nydelig start på bursdagen, med de fine ordan fra kjærest, så kan ikke dagen bli ainna enn god 🎉🎂✨💐
      Dokker e et godt team, og veldig heldig som har hverandre 💞
      Ønske deg en fantastisk fin bursdagsfeiring ilag med dæm som betyr mest for deg 🥰

    27. Nydelig skrevet av kjærest,. Gratulerer med dagen og lykke til videre i livet til deg og dine. 🌹🇳🇴

    28. Så flott skrevet av Kjærest. Hold på ho, hva som enn skjer. Og hold deg sjøl sånn som ho beskriv deg, hva som enn skjer. Gratulerer så mye med dagen til deg, det er stas å ha bursdag. Og det er mange som gjerne vil gi deg gratulasjoner og si noen godord, hold på det gode, hva som enn skrives av dårlige ting ellers. Ha en vidunderlig dag i lag med dine kjære og nære.

    29. Gratulerer så masse med dagen din🎉🎉håper du får en flott dag sammens med dine 😊🇳🇴🎂🎁🎉

    30. Gratulera med dagen 😊😊🎉🎉
      Håper du får ein flott dag.
      Nydelige ord fra kjærest, fortsett å ta godt vare på kvarandre ❤️❤️

    31. Gratulerer med dagen 🎂🎉.
      Den bloggen må det jo være den beste start på en dag og attpå til din bursdag.
      Ha en super dag, men blir vel vanskelig å overgå den kjærlighet erklæringen kjæreste ga deg💕

    32. Gratulerer så mye med dagen 🎉🎉 Så utrolig koselig å få sånne fine ord fra kjæresten din, ekte kjærlighet er det beste som finnes 🥰

    33. Gratulerer masse med bursdagen din i dag 🥳 Bare såååå flott skrevet av kjærest. Ønsker dere alt godt 😊

    34. Gratulerer hjerteligst med dagen. 🌹For størst av alt er kjærligheten ♥️. Den er ikke alltid lett å finne, men har du først funnet den så ta riktig godt vare på den. Det mener jeg dere to virkelig gjør, til ettertanke og kansje lærdom for mange. 🤗💞

    35. Gratulere så masse med 43års dagen din i dag. Vi blir jo litt « bursdagstvillinger» vi.( jeg fyller 42 i dag😊) og så vil jeg også si at ja dere er heldig som har hverandre. Dere SER hverandre og deres behov. Løfter fram og støtter hverandre. Det lyser kjærlighet og tillit i øynene deres. Nyt dagen. Kos deg med hennes ord til deg. De kommer fra hennes hjerte. Nokk en gang- Grattis med dagen

    36. Gratulerer så mye med dagen💐
      Flott gave fra kjæresten, det fortjener du🥰
      Ha en fin dag med dine på jobb og hjemme, håper du får en dag med mindre smerter kan ikke skrive uten smerter for det skjer ikke før du blir operert eller at nervene nedover foten blir ødelagt det vet æ. Skulle født 10 onga en å ha prolaps, vet da æ har prøvd begge deler.
      Kos dæ på dagen din!! Med vennlig hilsen Lene🎂🇳🇴

    37. Gratulerer med dagen 🎂🥳😃🤗 Det var fine, sterke og gode ord å få i bursdagsgave 🤗❤️
      Ha en fin dag begge to🥰

    38. Gratulerer så mye med dagen din😊🎉🇳🇴
      Måtte dagen bli fylt med alt av det gode livet har å by på, ikke minst kake🍰😋
      Utrolig nydelig og flott innlegg din kjæreste har skrevet til deg! She’s a keeper!💗 Et ord som beskriver dere to i mine øyne er Stødig!
      Ha en kjempefin dag☺️☺️

    39. Gratulerer så mye med dagen 🎉 og for en flott start ❤️ Nydelige ord ❤️ Ha en strålende dag begge to 🎉

    40. Gratulerer med dagen 🎉🇳🇴🎁 (samme dato som moren min har bursdag)
      Flott hyllest fra Kjærest! ♥️

    41. Gratulerer med dagen🎂🇳🇴😊🌹! Når man finner stor og ekte kjærlighet, er man heldigere enn de fleste🥰! Hold hverandre godt fast i årene som kommer.

    42. Hipp hurra for deg Asbjørn og gratulere så mye med dagen🥰 og hipp hurra for Christine som med sine ord forteller hvordan det er og hvordan DU er! Den mannen vi kjenner ❤️ Glad i dere 😊

      1. Gratulerer så mye med dagen 🥳🎉
        Ønsker dere alle en strålende dag – og til Kjærest: Nydelig bloggginnlegg❤ Heldige Kokkejævel som har deg, og heldige du som har ham❤

    43. Wow 😍. Det må være en flott gave å få av kjæresten sin. Blir litt rørt♥️. Gratulerer så mye med dagen til deg Asbjørn. 💐🍨🍧🎉. Ønsker deg og kjæreste en nydelig dag 🤗

    44. Gratulerer med dine 43 år 🎉😘🥳 Håper du får en fin og koselig dag ☕️🎂☕️🎂☕️☕️☕️ ,💐💐💐💐og kjærest e gull med ord ho og 🤩😘

    45. Gratulerer med dagen kokkejævel Asbjørn.🇧🇻🍷🍾🎂🇧🇻 Dæven du har vært kjempeheldig med kjæresten din.For ei dame…og dåkker for et par…Dåkker fortjener hverandre…For en familie…❤ Ikke rart dattwr storkoser seg hos dere.Ha en super bursdag og drit oppi ka enkelte sier om deg.For de er ikke god i hodet…det er sånne som klager på alt og alle..Ja riktig ..nettroll…Ha en flott dag i lag med dine.

    46. God morgen og Gratulerer så mye med dagen. For en fantastisk flott kjærest du har.
      Å våkne til en sånn blogg må være den flotteste bursdagsgaven ever.
      Ha en flott dag med dine.

    47. Ha en aldeles nydelig og hærlig bursdag,ilag med dinesine🥰😍❤ kos dåkker alle sammen masse. Og du har ei klok fru på din side 😍🤩😊

    48. Gratulerer med dagen 🎉🎁🎂

      Vakkert skrevet av Kjærest❤️ Dere utfyller hverandre 😃
      Fint at hun tar til motmæle mot nett-trollene.

      Ha en toppers dag😃

    49. Ha en aldeles nydelig og hærlig bursdag,ilag med dinesine🥰😍❤ kos dåkker alle sammen masse. Og du har ei klok fru på din side 😍🤩😊

    50. 🥳Gratulerer så mye med dagen din i dag,Asbjørn. 🥳🎂Fantastisk fine ord fra din kjære. Ønsker deg og dine en fantastisk fremtid sammen.💝 Størst av alt er kjærligheten 💝

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg