KJERRINGTANKER -Norges morsomste blogg?

De siste ukene har jeg prøvd å sette meg inn i hva dette blogguniverset jeg plutselig var en del av handler om, og har derfor lest et ikke ubetydelig antall blogger. Ikke alt har vært like engasjerende for en voksen kar, men det har vært en blogg som har skilt seg ut, nesten hver eneste dag. Nei, jeg snakker faktisk ikke om min egen, men om KJERRINGTANKER 

 

Til tider hysterisk morsomt! Konseptet er enkelt og genialt: Hun tar utgangspunkt i den som til en hver tid som troner øverst på bloggtoppen og rett og slett stjeler både tittel, innhold og ide og skriver om seg selv på en helt fantastisk satirisk måte. Den siste uka har hun omtrent bare skrevet om meg siden jeg har vært nummer 1, men i dag er jeg på 2. plass og det er garantert SophieElise som får “gjennomgå” siden hun tuppa meg ned med høye hæler. Gleder meg faktisk skikkelig til å lese hvilke kjerringtanker hun har gjort seg om dette tronbyttet.

 

Bloggen hennes ligger og vaker mellom ingenting og plass nr. 96. Tror topplasseringen har vært Norges 76. mest leste blogg. Hun fortjener en plass på topp 10 i dag. Klikk inn på bloggen hennes og les deg nedover. Du kommer til å le deg i hjel.

Anbefales på morgenkvisten!

14 kommentarer
    1. Dama kan skrive, ingen tvil om det. Godt at du framsnakker henne. Men vil også framsnakke JanneNordvang ligger på 74 plass der omkring.

    2. Helt enig, hun er et utrolig menneske med plenty selvironi. 👍🏻
      Men sant som dedicat skriver..havner kjerringa på toppen, ryker konseptet. Kanskje..jeg tror hun ville fått noe ut av det også, egentlig. 😁

    3. Gratulerer med en stormende suksess på bloggen 🙂 Utrolig morsomt at en mann troner topplista, og aller mest en nordlending til og med 😀 Men, altså,, om nå Kjerringtanker (som jeg av og til smetter innom) fyker til topps? Da ryker jo hele konseptet hennes 😀 Men hadde vært morsomt. Lykket til videre 🙂 Jeg er aaalt for gammel til å ha noen ambisjoner om topp plasseringer, og det har jeg heller aldri hatt 🙂

    4. At du fremsnakker KJERRINGTANKER som du gjør, fprteller meg hvilken raus person du er. Til tross for at du risikerer at hun passerer deg på listen 😀
      Ha en fin søndag i nord.

    5. Lise

      Jeg er helt enig. Leser henne hver dag. Hun er utrolig . Hun får meg i godt humør. Flott at du fremsnakker henne. Hun fortjener det.

      Ha en fin dag

    6. Absolutt en av mine favoritter det ja, og en god start på dagen 🙂
      Leit at hun hele tiden hangler sånn langt nede, fortjener absolutt en plass høyere opp ♥ Kanskje på 1. plass en vakker dag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg