Køen ville liksom ingen ende ta!

Om jeg var nervøs om det kom noen på verdens kanskje første spontansignering på overraskende vakre Hotel With i Tromsø?

 

Sannheten er at ALT i denne velkomstdunken, herregud så artig forresten, ble borte de to timene fra ankomst klokka fire til signeringen startet klokka seks. Siden dette er en åpen og ærlig blogg må jeg nok også innrømme at det i tillegg gikk med to “medbrakte” som ble kjøpt på Coop Extra før ankomst til byen. Det hjalp litt, men ikke veldig mye.

 

Ti på seks dukket denne vakre kvinnen opp. Åkei, tenkte jeg, nå er vi i gang! Sprang ut i resepsjonen og skreik at de måtte ringe etter ekstra vakthold, for dette kommer til å bli helt vilt!

 

Vilt og vilt. Kjærest var jo naturligvis der. Det har hendt seg at hun har skrevd ut i de ville tilstander, men nå som gravid i det siste trimester er det ikke mye villskap igjen. Kos og gøy og morsomt i massevis, men ikke ville tilstander. Så ærlig må vi nesten være.

 

Det kom litt folk. Ikke endeløse køeer, men fy faen så artig det var å snakke med dem som kom!

I morgen kjører vi samme opplegg. 18-19 på Hotell With i Tromsø.

Håper å se deg, med eller uten bok 🙂

Tror du faen ikke at det sto en forsmådd type i lobbyen etter signeringen som skulle “ta” meg fordi kjæresten brukte så mye tid på bloggen! Til slutt innrømte han at det egentlig var ham som leste bloggen først og elsket at også menn turte å skrive om følelsene sine mens de føltes, ikke bare fargelagt i etterkant. Vi tok en øl i lobbyen. Mack naturligvis.

 

 

Have I told you lately that I love you?

16 kommentarer
    1. Takk for boka! Har både grått og ledd – og alt i mellom. Gleder meg til å prøve noen av oppskriftene. Morsomt å lese kommentarene i oppskriftdelen også.

    2. Fantastisk bok❤️ Den ga mæ mye. Kunne sagt så mye mer men, takk for at du dele av livet ditt, 😊🙏🏻

    3. Fikk boka i posten i går, og den ble lest fra perm til perm før kvelden va omme. Det ble både gråt og latter. Akkurat sånn som ei bok skal være. Tusen takk!

    4. Eg skal prøve å komme til Finnsnes,når du kommer dit👍. Boka skal eg ha uansett om det blir med eller uten signatur😍. Den ser så utrulig flott ut😉. Lykke til med morgendagen,kos dåkker alle sammen i Tromsø by😎

    5. 😂😂😂…du altså ‼️ Gleder meg til boka, venter i spenning 👏👏👏 Lykke til med Alt du/dere har i vente. Skal avlegge spisestedene dine et besøk ila Finnmarksferien 🤗

    6. Så hyggelig å se deg på nyhetene på NRK i kveld. Boka har jeg bestilt, og regner med at den ligger i postkassa når jeg kommer hjem fra ferie på lørdag. Det gledes. Lykke til i morgen. Så hyggelig å se kjæresten også. Det er en flink dame og vi har samme interesser. Strikking og søm. Hun er skikkelig flink på det hun gjør.

    7. Du ser ut til å kose deg der du sitter og signerer, så stolt. Folk setter nok pris på at du gjør alt så personlig. Fint at du deler bilder. 🤩

    8. Fantastisk artig å møte dere, fine folk❤ Ble glad i dere på de 30 minuttene😊 Gleder meg til å lese boken, og etter å ha bladd litt i den aner det meg at det blir litt tøft også💔 Hils Kjæreste og Datter🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg