Kokkejævel goes international!

I morges var det et svensk nummer som vekte meg. Som regel tar jeg aldri telefonen når det ringer fra utenlandske nummer, så jeg vet ikke hvorfor jeg tok den akkurat i dag. Enten var det Guds vilje eller så måtte jeg bare ta den for at ikke Lillebror skulle våkne. Uansett årsak, så tok jeg i alle fall telefonen og det viste seg at det var en journalist fra den svenske avisen Dagen

 

Vel, PR-kåt narsissistisk jævel  som jeg er, takket jeg naturligvis ja til et lite intervju. Selve saken, at man ikke kan være flere enn 10 personer i kirkerom, uansett størrelse, skrev jeg om på bloggen for tre dager siden. Les den HER. Det førte til at Norges største kristen avis, Vårt Land, kjente sin besøkelsestid og tok tak i denne meget underlige regelen som ingen forstår. Deres sak kan du lese HER.

 

Håper snøballen nå begynner å rulle, slik at også noen av store mediehusene i Norge fatter interesse for dette. Da tror jeg faktisk det kan komme endringer ganske fort. Tips dem gjerne 🙂

 

Nei, nå må jeg hvile meg. Tar på å være megakjendis i Sverige, ha ha!

 

 

3 kommentarer
    1. I denne tid er det veldig ofte mange ikke skjønner hvorfor er det åpent der og ikke der. Hvorfor 10 der og 200 der. Vi lever i Norge der det heldigvis siste årene er et mangfold av mennesker med sine skikker og religioner. Det være seg Kristendom- Jødedom – Islam -Buddhisme – Hinduisme- Sikhisme og mange andre trus og livssynynssamfunn.

      Har hatt den store glede og vært i et Pakistansk bryllupp, Id fest, Iransk barndåp. Det har rett og slett vært fantastisk , med dans, livsglede og tett på, og til og med der de skyter hull i taket med pistol av pur glede 😉

      Poenget er at myndighetene kan ikke skille, de må tenke universielt. Veldig stor smittespredning har skjedd i religiøse høytider, brylupp og andre religiøse seremonier.

      Blir kanskje litt feil og tillate flere en ti om alle kan legge frem en attest på at alle er ektefødte norske nordmenn i tredje generasjon.

    2. Fantastisk. Bra noen skriver om hvordan det fungerer og spesielt her Nord med lite smitte.Forstår vi alle skal være forsiktig.

      Ha en fin søndag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg