Kveldsrapport

Oppvaskmaskinen går. Datter har dratt hjem. Hun kom hit og spiste sen middag fordi Dagsrevyen var her og filmet. Hun er en så viktig del av livet mitt at de kunne jo ikke komme hit og filme uten at hun var med. Kjærest har kjørt opp på gravlunden for å måke snø. Bare katta og jeg igjen. Hun sover. Det skal jeg også gjøre snart.

 

Nrk kommer tilbake i morgen tidlig klokka fire. De skal være med meg omtrent hele dagen i morgen og dagen min starter tidlig. Nå kan de angre, he he. Dagen i dag startet dårlig. Plutselig var hele kjøkkengulvet på jobb dekket med titalls liter med vann. En av ovnene var ødelagt og vannet bare fosset ut. Fikk ordnet det etter et par timer. I tillegg var en av fjellovergangene fra Tromsø stengt så vareleveringen var 5,5 timer forsinket. Kjedelig, men enda verre var at snus for nesten førti tusen var blitt borte på veien og vi ikke kunne selge hele dagen. Tapte noen tusen dere ja. Heldigvis fikk jeg melding for litt siden at leveransen var blitt funnet, og er nå levert, men vi selger lite etter stengetid. Helseministeren er sikkert fornøyd, uten at jeg skal skylde på ham altså.

 

I morgen tidlig må dere følge med på moregnbloggen! Den skrives mens jeg har et kamera i trynet. Aner ikke hva jeg skal skrive om, men mulig det blir om at jeg har et kamera i trynet 😉

 

Kveldsrapport over. En frydfylt aften ønskes!

 

 

12 kommentarer
    1. Lykke til, tøft å ha et filmtim rundt seg hele døgnet da.
      Får håpe morgendagen på jobb, blir mye bedre enn i dag 🤞, vann er bra og noe herk av og til.

    2. Bloggen din beriker livet mitt, og jeg elsker at det er så ærlig skrevet. Kjenner meg igjen i veldig mye. Takk for at du deler hverdagen din 🙂

    3. Lykke til i morgen!
      Jeg er blitt helt avhengig av bloggen din, den er oppriktig og ærlig, på godt og vondt, det er fint!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg