1. Dette bildet er der råeste, vakreste, såreste bildet jeg noen gang har sett! Dyp sorg og dyp kjærlighet fanget og uttrykt i ett bilde❤

    2. Bortsett fra at jeg mistenker at innlegget om skjønnhetskåringen ikke var ærlig ment (hehe), så opplever jeg deg definitivt som en ærlig fyr med et godt hjerte og rikelig med omtanke for andre <3

    3. Du er jævlig ærlig og jævlig tøff!! Du imponerer meg, og det skal mye til. Og så herlig forfriskende med en mann som deler så mye, som er tøff nok til å aktivt skrive om psykisk helse. Respekt 👏

    4. Sier jo alt om bloggen din når du har ligget på topp så lenge, leste aldri blogger før jeg kom over din, makan til ståpåvilje er det ikke mange som har🙂skulle vært mange slik som deg, ha en fin kveld🤗

    5. Så kynisk som man kan bli. Hvor mange ganger skal du høste klikk og likes på det hjerteskjærende bildet?

      Du viser ikke barnet ditt respekt. Det er vel så lavt man kan komme som en far.

      1. Hva har likes og klikk med dette spørsmålet å gjøre? Ang respekt. Hva sier mest om respekt, din mangel på empati eller at en viser et bilde der en en sjøl står i en følelsesmessig vanskelig situasjon?

        Ps: Det er frivillig å lese bloggen, å har en ikke noe positivt å bidra med, så ti still

        1. Er det slik at man kun har en stemme om man er enig i alt? Jeg syns det er forkastelig å bruke sitt barns død til å selge seg selv.
          Det er ingenting ærlig eller ærefullt med det.

          1. Hvis du virkelig tror at vedkommende bruker sitt barns død til å selge seg selv, da er du virkelighetsfjern 🤣🤣🤣 Er det dummaste jeg har lest på lenge. Gjør deg sjøl og alle oss andre en tjeneste, hold deg unna kommentarfelt. Da blir verden et hyggeligere sted👍

    6. Kommer det et reklameinnlegg i løpet av dagen i dag, når antall klikk er kanskje all time high, kan jeg svare på spørsmålet ditt 😉

    7. Dette er ett meget ærlig bilde på hvordan livet er. Godt at man kan normalisere ting, er lei av at alle legger ut perfekte statuser hele tiden!! DET er uærlig det, alle har triste/ fæle tider i livet sitt. Stå på og fortsett å være deg selv😊

    8. Litt av begge deler. Du er veldig ærlig, kanskje innimellom for mye, samtidig så bruker du ærligheten og historier for å få klikk og tjene penger.

    9. Vi er alle litt kynisk av og til. Dermed er jo du også det(hvorfor skal du være bedre enn alle oss andre 😉 ) og veldig ærlig. Du får masse kritikk og hatemeldinger, men du underholder jo og halve Norge.. Og all kritikk er god kritikk for du har jo en nettbutikk som tydelivis går bra, og en bok som selger godt. (Jeg har et eksemplar i bokhylla mi, og gleder meg til kokeboka)
      Du har evnen til å formidle på en særegen måte, den eneste bloggen jeg orker å lese, og om det vil si at du er kynisk nå og da, så er det jo tydeligvis noe som funker..! Kult at du er åpen om diagnoser, selv om det igjenn setter deg midt i blinkskiva til mobberne. Er jo tydelivis enda tabu blandt godt voksen befolkning å si at man har vondt, da er man “bare surkete.”
      Jeg tror virkelig at du har hatt mye vondt, men se på deg da! du starter nettbutikk, når du ikke kan drive hoftepluss mer, du er jo virkelig en som bidrar til samfunnet! En så stor arbeidslyst er det ikke mange som har! De fleste ville nok ha søkt uføretrygd…
      Så.. Vær ka farsken du vil, det har du sannelig fortjent!

    10. Innimellom brutalt ærlig! Men sånn kan live være, brutalt…
      Fortsett å være som du e! ❤
      ~ alt godt tel dæ og dine ~

    11. Jævlg ærlig!
      Og fortsett sånn! ❤️
      Det bilde der er helt rått! Sårt! Vondt! ALT!!
      ❤️❤️❤️

    12. Jeg er ikke en bloggleser til vanlig men hender jeg kikker gjennom noen. Din er den eneste jeg leser daglig (selv om jeg kun har kommentert ett par ganger) for du er så jordnær og skriver om ekte livet slik det er for de fleste av oss. Du er deg selv og virker som begge beina er godt planta på jorda. Du er “mannen i gata” 🙂 All lykke til deg og dine.

    13. Ærlig, fortsett sånn uansett kritikk du får! Du e ikke bare ærlig, men også innvendig sterk.

    14. Ingen tvil om at du er så ærlig som det går an. Og du får oss til å tenke at det er helt fantastisk og vi håper flere kan være så ærlig. Og ikke være så redde for hva andre skal synes om en åpner opp for det som er vanskelig og tungt. Og ta godt vare på den store kjærligheta du har funne sammen med konemor

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg