Lørdagsbesøk

Jeg tror noe er i ferd med å skje. Det har vel egentlig vært litt i emning i et par-tre måneder allerede, men jeg har liksom ikke riktig turt å tro helt på det. Nå velger å både håpe og tro at ting er i ferd med å falle på plass etter noen vanskelige år.

 

Konemor og Lillebror gikk og la seg rett etter pizzaen, og var i seng rundt halv sju. De var helt ferdige. Konemor fikk en voldsom reaksjon på vaksinedose to og Lillebror gikk også i bakken av vaksinen han fikk i begge lårene på fredag. Jeg har vært sykepleier så godt jeg har kunnet for dem begge i dag. Jeg er ikke like god, flink (og tolmodig) som Konemor, men jeg har virkelig prøvd.

 

Nå sitter jeg her helt alene i stua og ser utover fjorden. Lørdagsbesøket har akkurat gått. Jeg skal ikke kjenne for godt etter, men akkurat nå har jeg det veldig bra. Tror dette kanskje har væt en av mine beste uker i hele mitt liv. Det skjer gode ting nå og jeg skal gjøre mitt aller ytterste for at de skal vare.

 

Håper dere også har det godt!

 

Kokkejævel

 

 

11 kommentarer
    1. Takk som spør! Jeg har det veldig bra for tiden også. 🥰
      Godt å høre at du har det godt nå. Ønsker god bedring til Konemor og Lillebror! 🥰💪

    2. Uff kjipt at de har reagert, men håper det går fort over 🙏 Så deilig følelse da, tenker den er helt riktig siden du kjenner det. Skaff deg flere slike uker så blir det bare helt topp. Ha en god kveld og natt og masse god bedring til de 2 andre 😍

    3. Så bra, hold på godfølelsen👍😊Uansett hva som skjer videre, så blir jo denne uken aldri dårlig👍🎁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg