Med Finnmark som tallerken!

Da var fotograferingen til boken endelig  i gang! Ideen er å bruke Finnmark selv som tallerken på de fleste av rettene. Finnmark er vel kanskje det fineste serviset som er å oppdrive i denne verden og jeg har det rett på utsiden av stuedøra. Frikant, med to av Finnmarks kanskje beste fotografer, står for fotograferingen. Selv står jeg for en gangs skyld i bakgrunnen.

 

Mens fotografene leker viktige der nede gjorde jeg som jeg pleier, kastet skygge over omgivelsene mine 😉

 

Skyggenes herre fra en annen vinkel

 

Skyggenes herre i sexy positur. Tror jeg skal begynne å gå med et slik brett foran meg til daglig. Virker slankende. Dog noe upraktisk når man jobber, men har jo ikke jobb lenger, så da burde det være mulig.

 

Alle foto til denne bloggen er for øvrig tatt av verdens vakreste Datter.

 

Fikk inn en illsint melding fra en leser. som jeg måtte bruke litt tid på. Fikk faktisk mange fra samme leser. Jeg hadde skrevet et eller annet som var helt hårreisende og nå fikk jeg sannelig høre det. Til slutt viste det seg at hun hadde sendt meldingene til feil mann. Hun var skikkelig sint så ikke greit å vite hvem man sender meldinger til når det svarter. Jeg tok det med godt humør. Får daglig slike meldinger, dog myntet på meg selv.

 

Ble satt i nok en viktig jobb, holde blitzstativ. Fotografene knipser og knipser. Lurer på hvordan de har det på julaften og skal ta julebilde av ungene. De er neppe ferdig med bildet foran juletreet før ut på 2. juledag en gang. I beste fall.

 

Viktig å kose seg litt også mellom knipsingen… (Slapp av, Kjærest, det var en spøk)

 

Jeg gleder meg skikkelig til å se de ferdige bildene. Utrolig dyktige fotografer i Frikant!

 

Selfiedronninga. Aner ikke hvor hun har det fra. Kan umulig være fra faren. Han er så sjenert atte.

 

 

 

Litt av maten. Hadde ikke så mye i dag. Hovedfotograferingen gjør vi i neste uke. I dag testet vi bare ut opplegget. Jeg tror det kommer til å ta pusten fra deg. Det var kanskje feil ordbruk i disse tider. Unnskyld!

 

Skal du ha juling eller?!

 

Nei, dette blir bra! Kommer til å løfte boka førti hakk. Jeg gleder meg! Gjør du?

 

 

20 kommentarer
    1. Kjempeflotte bilder…det gledes👏🏼👏🏼👏🏼 Den læreren «alle» mente ikke skjønte ironi…så kan man som lærer være skuespiller også…og hun spør nå om når boken kommer i salg…æ skal kjøpe den, lærere kan også kokkelere…som alle andre yrker vi mestrer🥵 God helg👋🏼💐

    2. Jeg tror det kommer til å ta pusten fra dere 🙈🤣🤣…
      Holder pusten i spenning, og gleder meg til bok. Finnmark har alt man kan ønske seg 🥰

    3. Dette blir nok bra, mange fine datterbilder, fotografspire. Sjenert trur det e mange år sia du har vært 🤣. Kledelig med det filtrer, bare å ordne med løkke til nakken så hat du jo slanke forkle, trur æ må ta ideen sjøl, speilbilde si at det nok e lurt.
      Go fredag s kveld.

    4. Det blir spennende når boka kommer. Fin datter du har, god fredag til deg og kjæresten og datter.og god helg.🌞👏👏🤗🤗🌼🏵🌻🤗

    5. Gleder meg storlig til boka 👍😊 Blir moro å se bildene, særlig etter denne introen 😂 Finnmark, Kokkejævel, vakreste datter og Kjærest ruler 💪❤️ Ha en fortreffelig helg

    6. Her var det fantastisk mange flotte bilder,både av naturen pluss deg å datter😍. Nydelig datter du har🤗. Gleder eg sånn til boka blir utgitt,du må rope ut når den blir klar for salg😄. Ha ei strålende fin helg👍😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg