Min farsdag

Reklame | kokkejævel.no og Hoftepluss

Dagen startet som den så ofte gjør, ved at jeg våknet. I disse tider enda tidligere enn vanlig. Jeg har ingen andre enn meg selv å skylde på. Rart at to og et halvt minutt med intensiv innsats kan skape så voldsomme konsekvenser. Og dyre, men det er en annen sang.

 

Datter kom ut på kveldinga og det var utrolig koselig å se de to sammen før første gang. De har møttes en gang før, men det var bare noen minutter i en bil før innleggelsen på føden i Alta. Datter, som også selv er et ektefødt produkt av bunnløs sorg. Ganske mektig å se de to sammen.

 

Ellers har store deler av dagen gått med til nettbutikken. Tørket rein- og elgkjøtt har blitt solgt i bøtter og spann. Utsolgt for rein på bare noen timer, men vi har mer klart i slutten av neste uke. Vi holder også fortløpende på med å legge inn andre gode lokalprodukter, men det er Lillebror som bestemmer tempoet. Slik må det være.

 

Har også fått presset inn noen timer på Hoftepluss, der jeg har laget en ganske så fin førjulsdisk. (Syns jeg selv i alle fall 🙂 )

 

Vi måtte selvfølgelig også en tur innom Bestefar og Zico på farsdagen. Zico er mitt absolutte favorittvesen. Han simpelthen bare elsker meg tilbake og det har ingenting med at jeg alltid har med meg dentasticks når jeg kommer på besøk. Ingenting!

 

Nei, nå skal jeg bare kose bittelitt før jeg forsetter å pakke reinkjøtt.

 

Vi smattes!

15 kommentarer
    1. Flotte bilder både av far, barn og butikk! 🙂 Er jo iallefall ikke i tvil om hvor jeg skal innom hvis jeg kommer til Alta igjen… Satse på at jeg kan være med mannen neste gang han skal på jobbtur til Alta! 🙂 Ønsker dere alt godt både på hjemmebane og med jobben – måtte denne teite koronaen plutselig forsvinne… Men nå ser det iallefall ut som en vaksine kommer på plass snart, så det er lov å håpe!

    2. Å kjære vene, den osten med reinkjøtt hørtes magisk ut 🤩
      Tror det er bra for trygda mi at det er langt fra Helgeland til Alta 🤭

    3. Så fine bilder fylt av kjærlighet mellom far og barn. 💖
      Fy pokker for en disk full av snadder mat 🤤, nam.
      Ønsker store og små en nydelig før juls tid

    4. Så korslige bilder av to flotte barn. Idag på selveste farsdagen, kom vi hjem med nyfødte lillrsøster. Å se den gleden storebror viste når han såg lillesøster for første gang, gjorde dagen utrolig spesiell.

    5. Herlige bilder av noen av dine fine herlige, må vel ha vært en perfekt farsdag 😍,gratulerer med dagen 😊.
      Jåpe dåkker får ei fin natt.

    6. Du stråler av glede sammen med barnan dine. Og butikken er full av snadder. Skulle gjærne ha handlet der. Lurer på om du noen gang har lagt ut oppskrift på hjemmelaget fiskekaker. Bestefar sin hund,Zico ser så skøyeraktig ut. Skjønt bilde av kosetid med Lillebror.💖

    7. Så fantastisk nydelige bilder av datter og lillebror ilag med deg💕. Ser nesten ut som lillebror smile på det ene bildet😉. Må si eg e mektig imponert over vareutvalget du viser her,skulle ønske eg bodde så nært at eg kunne tatt julegavehandelen hos deg😋. Så mye snadder å velge mellom😍. Tenker det var stor stas for datter å få være litt med lillebror💕

    8. Fine bilder av deg og 2 av dine kjære barn.Artig for ho å møt lillebror.
      Åh så mye godt.Ble sulten.
      Ha en god natt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg