Ned 16 spekepølser i januar!

Som dere kanskje husker veide jeg ikke mindre enn 141,1 kg 1. januar. Selv om jeg er 183 cm på strømpelesten, så finnes det egentlig bare ett dekkende ord for en slik vekt, nemlig bælfeit.

 

Nok en gang var jeg altså i ferd med å ete og drikke meg i hjel. Det siste året har jeg omtrent ikke gitt meg selv begrensinger i det hele tatt. Jeg har stappa i meg absolutt alt jeg til en hver tid har hatt lyst på. Har stappa i meg det jeg ikke har hatt lyst på også. Har bare stappa og stappa.

 

  1. januar var det (nok en gang) slutt. Ingen stapping på ukedager. (Kun på lørdager). Har ikke veid maten slik som spist, men jeg har konsekvent bare spist 4 måltider om dagen. Ingen mellommåltider. På kvelden, etter siste måltid klokka 20, har jeg gitt meg selv lov til å spise så mange epler og pærer jeg vil. Ingen øl i ukedagene.
1. januar 2023

 

1. februar 2023

Resultatet ble litt over 8 kg på en måned. Det er jeg godt fornøyd med! Målet for (den korte måneden) februar er å komme meg under 130 kg. Det kommer jeg til å klare!

(PS! Pølsene veier 500 g)

 

Les mer på

Kokkejævelkuren

3 kommentarer
    1. fantastisk!!
      Pass godt på helsen din!

      Din vakre kone og dine flotte barn trenger en frisk og rørlig pappa i maaaange år ennå!

      Er uansett imponert over det du gjør og får til! 💪💪💪🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg