Norges første blogg bak betalingsmur! (+)

Reklame | Kokkejævel

I snart et halvt år nå har jeg delt mange av mine gleder og sorger med dere. Tatt dere med inn i mitt liv på en måte som har gjort at mange av dere føler at dere kjenner meg. Noen ser til og med på meg som den guddommelig vakre sønnen som de aldri fikk. Dette tenkte jeg nå at jeg skulle utnytte kommersielt på en banebrytende ny måte.

 

De fleste har etter hvert vent seg til at nettavisene har betalingsløsninger der man må logge seg på og kjøpe abonnement for en gitt periode. Fryktelig tungvint og fryktelig dyrt. Jeg velger derfor en helt annen løsning. Denne løsningen er også dyr, men den er i alle fall veldig enkel. Konseptet går ut på at du bare med å klikke deg inn på bloggen, slik du gjør nå, blir direkte belastet i nettbanken din med 250,- kroner. Dette abonnementet vil vare ut hele april og du kan derfor lese så mye du vil, både av nye og gamle bloggposter, uten at du blir belastet med en eneste ekstra krone. Med mindre du vippser til  91380129 naturligvis, men det er jo som alltid valgfritt, men forventet.

 

This is new and has never been tried by any bloggers before, so I’m sure to lose some readers. Also, it is not particularly legal, so you must not contact the police for God’s sake. Girlfriend is going to be so disappointed in you. If you do not want to be deducted this amount, simply log into the online bank within one hour and reject the withdrawal from Kokkejævel. Then you will at least get half refunded and both parties are relatively satisfied.

 

Wish you all a lovely day and hope you will continue to read me after this as well. You are drawn anyway.

 

From Kokkejævel with love

23 kommentarer

Siste innlegg