Norges største søppelblogg?

Jeg har absolutt forståelse for at ikke alle verken liker eller har interesse for de ordene jeg velger å dele med verden. Slik er det. Er heller ikke alt jeg leser av det som blir skrevet rundt forbi. Likevel har jeg hatt et slags innrykk av at de fleste, selv de som ikke likte meg, syntes jeg skrev ganske bra likevel. I alle fall ikke bånn i bøtta. Jeg tok feil.

 

På Google Analytics kan man nemlig se hvor trafikken på bloggen kommer fra. Her er et øyeblikksbilde fra et par dager siden. Trafikken var ganske dårlig, men heldigvis satt det en person som hadde så lyst til å lese om denne kokkejævelen at han, eller hun, satt sammen de to ordene som han regnet som størst sannsynlig ville føre han rett inn på bloggen, nemlig ordene “blogg” og “søppel”. Vet ikke hvilket innlegg han kom til, men han kom i alle fall inn. Siden denne leseren åpenbart forventet seg en søppelblogg håper jeg at han ble positivt overrasket og tenkte at det kanskje ikke var riktig så ille som han hadde sett for seg.

 

På den annen side kan det godt være at denne leseren fikk alle sine fordommer bekreftet, leste et par søppelinnlegg, og aldri mer kom tilbake. Håper ikke det, for hadde vært utrolig festlig hvis du som kom inn på bloggen via disse søkeordene kunne gi deg til kjenne i kommentarfeltet og fortelle hvorfor, og hvordan, hun havnet innpå med de søkeordene.

Det hadde også vært usedvanlig artig å høre din ærlige mening om bloggen. Om den sto i stil til søkeordene eller om du faktisk ble litt positivt overrasket. Et tredje alternativ kan også være at interessefelt ditt faktisk er søppel og trålte nettet etter bloggere som skriver om temaet. Også det er jo fascinerende litt av en historie i seg selv.

 

Håper du leser dette og at du svarer. Og du, jeg er ikke fornærmet i det hele tatt, men ble virkelig nysgjerrig over dette og håper virkelig å høre fra deg 🙂

 

Dette gjelder jo bare ett menneske i hele Norge, så håper dere andre deler innlegget slik at sjansen er størst mulig for at søppelsøkeren faktisk leser og svarer på dette. Tar du utfordringen?

 

 

37 kommentarer
    1. Jeg leser bare én blogg og det er kokkejævel. Ikke uten grunn, men fordi du skriver godt tar opp flere sider av livet som jeg kan relatere meg til. Små og store spørsmål, refleksjoner som interesserer meg. Fortsett slik og du vil se at du er i toppsjiktet, ikke bunnen. Klem 😍

    2. Helt enig med første taler, jeg kom og inn på bloggen første gang ved en tilfeldighet, men har blitt en rimelig fast leser i ettertid. Elsker hvor virkelighetsnær bloggen din er 🥰👍☺️

    3. Hei du😁Jeg fant bloggen din ved en tilfeldighet. Nå et det den eneste jeg leser. Du skriver veldig godt…rett fra levra å det liker jeg.At dette skulle være søppel er uforståelig. Det må være en veldig negativ person 🤪Stå på å skriv du…ler så jeg griner iblant😁😁😁😁

    4. Ikke noen søppelblogg dette, nei! Jeg leser bare en blogg og det er denne. Har fulgt deg i tykt og tynt, høyt og lavt, i sorg og i glede siden i fjor vår/sommer og det er like fascinerende uansett👍😊 Stå på du og fortsett på din reise i livet mellom måltidene😉 God helg til dere tre 👍🥰

    5. Syns du skriv ganske bra.
      Bruke å klikke mæ inn på bloggen din av og til, å da bruke æ som oftest å ta mæ en snus, læne mæ godt tbake i stillheta, og gåtte mæ me di goe og fine innleggan dine. Ett æ homra og flirte godt av va da Kjærest hadde skrevve innlegge “ska bare”. Gu kor æ trakk på smilebainne! 😁
      God helg fra Honningsvåg!

    6. Jeg synes bloggen din er helt topp. Du skriver om det virkelige livet vi fleste har, både på godt og vondt. Må også innrømme at du er den eneste blogger jeg orker å lese. De fleste andre er egentlig mest opptatt av kropp og utseende.

    7. Syns du har en herlig blogg. 😊👍Jeg oppdaget deg gjennom Instagram. Er inne å leser vær gang du legger ut noe 😊Fortsett som du gjør nå 😊

    8. Hvem vet, kanskje det er en sånn som min far som synes alt av sånne blogger er søppel… uten å ha lest noen. Synes du skriver bra jeg

    9. Så enig med mange her,den eneste bloggen eg ofrer tid på å lese,det er en stor fornøyelse å følge deg👍👌. Har fått mang en god latter,mange rørende innlegg,fortsett sånn så vil du nok få enda flere følgere😍. Ha en fantastisk lørdagskveld🤗😉

    10. Å lese bloggen din e alltid spennende… man vet aldri om man ender opp med klump i halsen med tårer i øyan, latterkrampe med tårer over alt eller gjenkjennende nikk.. aldri kjedelig!! Trenger ingen andre 😊👍👍👍

    11. Ikke sikkert vedkommende mente dette var en søppelblogg. Mulig en nyfrelst miljøverner var på jakt etter en som blogget om søppel og ville lære mer om håndtering. Er jo så populært å redde verden nå, fra vårt lille land at selv barnehagebarn er med på å veie og registrere maten som er igjen etter måltidet og som går under kategorien matsvinn.

    12. Det er nok flere enn deg som sjekker søkeordene til egen blogg. Jeg tror at Ispinn Gjeldsfri prøver søkeord i kombinasjon på nett for å dra alt som kan lese inn i egen varme😉

    13. Sånt syns jeg j….g barnslig, er vel en person som ikke når helt opp. Digger bloggen din og leser hver smitt og smule. ALDRI -hører du- aldri falle ned på et sånt nivå 😃

    14. Det kan faktisk hende det er noen som er ute etter en blogg som skriver om søppel, sånne ting som vi kaster og blir kjørt av gårde til et gjenvinningsanlegg vet du.

    15. Om man ikke liker bloggen er det jo bare å skrolle videre. Man MÅ ikke stoppe bare for å kverulere. Om det er noen jeg ikke vil se innleggene til, så er det heldigvis veldig enkelt å skjule de.

    16. Hm, søppelblogg for noe sludder 👎🏼 Dette er en blogg hvor vi leser om livet , oppturer og nedturer slik livet er for oss alle. Du setter ord på hverdagen som er festlig å lese og vi kjenner oss igjen på godt og vondt 🤗Fortsett med det , vi er mange som leser din blogg av den grunn 🤗God helg ril deg og dine 🤗🤗

    17. Absolutt en flott blogg!Jeg oppdaget den ved tilfeldighet på Facebook, og har gitt meg latterkramper mang en gang.. Samtidig favner den alt fra glede og lykke, til sorg og tøffe dager. ærlig og brutal, men som alle med litt livserfaring vet, dette kalles LIVET på godt og vondt.
      Stå på videre, humor er viktig uansett hverdag♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg