Null (0) lyttere hørte episoden om Datter!

Bilde av lyttertallene av “Datter-episoden” på Spotify

I går hadde jeg ingen ringere enn selveste Datter, (hun ønsker heretter å bli kalt for Isabella), som min aller første gjest i direktesendingen og podkasten. (Etter at vi fikk nogen lunde til med lyden) samtale vi om livet som “bloggunge” og hvordan det har vært å vokse opp med en far med et såpass stort eksponeringsbehov som jeg jo tross alt har, på både godt og vondt.

 

Et meget aktuelt og interessant tema, og jeg må ærlig talt innrømme at jeg hadde trodd at lyttertallene skulle være ganske bra. Seertallene på direktesendingen var blant de høyeste vi har hatt, og på statistikken inne på Acast (min podkast-plattform) har lyttertallene aldri vært høyere. Faktisk er de nesten fem hundre prosent høyere enn forrige døgn.

 

Skjermdump fra Spotify i dag

Likevel så raser jeg altså ned på Spotify-lista! Med null lyttere på programmet skjønner jeg at jeg raser, men hvorfor er jeg registrert med null lyttere. Det skulle i alle alle vært en, for jeg strømma nemlig podden da jeg gikk opp Komsalaia. Jeg hater når jeg ikke forstår bæra!

 

Jeg er glad i hver eneste lytter, så er takknemlig for både gode og dårlige lyttertall, at noen i det hele tatt gidde å høre på meg, men null, NULL?

 

Sånn, da fikk jeg ut litt damp. Nå er det tilbake til kokebok og kapittelet og fisk faktisk. Har fått alle kapitlene tilbake med merknader fra redaktøren, så nå skal jeg gå gjennom alt og ferdigstille kapitlene. Tirsdag skal alt være klart. Nei, du har rett. Det er veldig sjelden jeg ikke gjør noe. Jeg lever kanskje et kjedelig liv, men jeg kjeder meg absolutt aldri. Det er alltid et eller annet.

 

Pepperbiffpizza med hvitløksbrødskorpe. Lagde i går kveld. Nei, ble ikke så mye som et krydderflak igjen. Oppskrift kommer i neste “pause”.

Hør “Datter-episoden” HER mens du venter 🙂

 

 

HKH

Kokkejævel

 

FACEBOOK               INSTAGRAM               PODKAST               NETTBUTIKK                 YOUTUBE             KONEMOR

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg