Og plutselig var man en gift mann…

Jeg har jo visst at noe var i emning, men dette kom like overraskende på meg som på dere. Den siste uken har visst ikke bare bestått i eksamen, jobb og skole, men også planleggingen av et lite og intimt bryllup. Et bryllup ingen visste kom så fort.

 

Det startet med at vi flyttet sammen i en liten leilighet. Kjærest fikk seg jobb på en café og jeg, ironisk nok, som kokk på en restaurant. I løpet av uken fant vi visstnok ut at det eneste riktige var å gifte oss. Har jo vært planen ganske lenge, så egentlig bekreftet det vel bare det vi begge har ønsket.

 

Da jeg kom hjem i dag smilte Kjærest fra øre til øre. Ikke bare var hun ferdig med eksamen, men hun var også blitt en gift kvinne og jeg var den utvalgte. Dessuten, bildet tatt i betraktning, så har jeg blitt 30 kg slankere. “Nå er er vi endelig gift!” strålte hun lykkelig mens hun kysset meg intenst og knakk foten bakover som på film.

 

Jeg har jo lagt merke til at hun har spilt “Sims” i hvert eneste ledige øyeblikk i det siste, men at det hadde gått så til de grader til hodet på henne overrasket meg litt. Ble ikke direkte skremt, men litt bekymret kanskje. Trodde hun at dette var virkelighet?

 

“Bryllupsmiddagen er klar!” Hun og Datter hadde ordnet koteletter. Det beste jeg vet. Mente hun virkelig alvor? Burde jeg ringe folk i hvite frakker? Hun har jo tross alt gått gjennom et voldsomt traume det siste året og trenger kanskje en opptur.

 

Selvfølgelig ikke! Det er bare klikkbeit-kongen som slår til igjen, men historien er sann. Vi har giftet oss på “Sims” og hun syns oppriktig det er artig. Jeg også litt, men ikke like mye som henne.

 

Kjærest, vi skal gifte oss, det lover jeg! Du betyr så mye for meg og gjør så mye godt for meg og jeg har, etter hvert, forstått at jeg også beriker ditt liv på en måte som gjør at du vil få det bedre med meg enn uten meg. Det holder for meg. Elsker deg! Veldig.

8 kommentarer
    1. Torsdag er da en helt grei dag? 😊😁
      Ups and downs….
      Sånn er livet! Men her har du en dame som har sett i gjennom og i mellom og der står du?
      Heldig er den mann som finner en slik kvinne. Og kvinnen er nok også lykkelig.
      Ønsker dere alt godt og litt til! ❤️
      Klem fra en søring som elsker kokkejævel.

    2. Ååå, du må ikke gjøre sånt mot en lettrørt svigermor💙 fikk voldsom puls her, av glede selvsagt. Kanskje på tide å iverksette planen så jeg kan juble på ordentlig😁 dessuten blir det en god unnskyldning for å kunne kjøpe ny finkjole

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg