Og slik gikk det da Kokkejævel skulle klinke til å være romantisk:

Tanken var til å spise opp og stolt som en hane fortalte jeg dere her på bloggen adventskalenderen som jeg plutselig hadde funnet på at jeg kunne gi Kjærest. En snittblomst om dagen.  På julaften skulle man ende opp med den deilige buketten som bare skulle stå dere og symbolisere alt som finnes av kjærlighet mellom oss. Sukk, finnes det i det hele tatt noe mer romantisk?

 

Det gikk bra den første uka. Kjærest var både glad, overrasket og imponert over denne vidunderlige adventskalenderen, og for egen del gikk det helt greit å stresse innom blomsterhandleren for å kjøpe EN blomst hver jævla føkkings dag, (happy wife, happy life), men merka etter hvert at jeg plutselig hadde “glemt” en dag, og måtte kjøpe to dagen etter.

 

Så begynte de å dø…Det var det symbolet på kjærlighet liksom.

 

Jeg har, som dere ser, gitt opp for flere dager siden! I dag kaster jeg skiten og kjøper en frisk bukett i stedet. Når den begynner å henge med hodet kjøper jeg en ny, slik at hun alltid har friske blomster. Ikke like romantisk, men bedre enn blomster i alle fall. Hun har ikke turt å kaste adventskalenderen sin. Sikkert i håp om at jeg skulle “ta grep”. Nå gjør jeg det! Hun fortjener at som godt er.

 

 

En deilig dag ønskes de aller fleste av dere!

 

 

9 kommentarer
    1. Buketter er en veldig god ide! Friske blomster gjør en glad 😊. Aldri kommentert før, men dette innlegget traff. Fikk en bukett blomster av min kjærest etter at jeg hadde født sønnen vår i høst, «en godt jobba» bukett. Det gjorde meg skikkelig glad!

    2. Tenk så heldig ho e som heller får en bukett med friske blomster oftere❤️
      Det viser bare at kjærligheten mellom dere blomstrer😀😀

    3. Jo men du skal ha for forsøket 🤣🤣 men som med alle julekalendere, så når man ikke bestandig å åpne alle luken på dagen. Tell dagene du mangler i vasen og kjøp en bukett 💪👌💐

    4. Vel, vil ikke virke overbærende, men tanken slo meg – veldig hardt – da jeg først leste om denne én-blomst-hver-dag-i-desember kalenderen, at den buketten umulig kunne holde til julaften😬 Men tanken var jo uendelig god da, så jeg ville liksom ikke drepe gleden😇 Syns en ny bukett hver gang den forrige henger med hodet er likså fint tenkt jeg da, og mye penere på kjøkkenbenken 🌸😊

    5. Stygt å le kanskje, men tenkte 1.des; hvilken blomster skal du få tak i som holder i 24 dager…? Er heldig om de holder 5 dager her iallefall 😜 Enig med deg, kjøp en bukett og kos dere med friske blomster (så lenge de holder) 💖God førjulstid 🌲🌟

    6. Hvorfor ikke la det bli en vane å gi henne en bukett roser hver torsdag eller fredag ?
      Eller om du gjør storhandel en spesiell dag i uka,så kjøper du buketten da.
      Da blir det en vane,og du glemmer det ikke,og hun har friske roser hele tiden.
      Have a nica day 🙂

    7. Ler høgt her 😂 bra innlegg men den aller siste linja traff! Har vi ikke alle det sånn innimellom? At man ønsker at en og anna spenn lilletåa si nå djævelsk 😂 ha en fin dag der oppe i nord og fortsatt god advent til dere 💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg