Omsetningsrekord!

Reklame | Julegavebutikken Kokkejævel.no

Aldri noensinne tidligere har jeg hatt så mange kunder innom julegavebutikken i Løkkeveien 2 som jeg har hatt i dag. Det har rett og slett vært en sann fordøyelse å være på jobb! Aldri kaos, smittefare eller trengsel, men det har heller ikke gått lang tid mellom hver kunde. Utrolig moro at så mange velger å kjøpe julegavene sine hos meg. Tusen takk!

 

Sinnsyke søndagstilbud!!!

I morgen er det den første av tre søndagsåpent før jul, og hele handelsstanden håper selvfølgelig på mye folk. Jeg er slett ikke noe unntak. For å prøve å lokke noen søndagskunder ut av Amfi og inn i min ringe julegavebutikk, så klinker jeg til med helt sinnsyke priser på populære varer som røkt reinsteik (40%), tørka reinhjerter (20%), julekrydderserien min (40%), arktisk te (40%), såpene fra Alveland(30%) pluss mye, mye, mye mer. Tilbudene vil gjelde både på nett og i butikk. Legger ut en ordentlig oversikt i morgen, men hvis du som meg virkelig hater Maskorama, så kan du faktisk tyvstarte handlingen, for søndagstilbudene på nett gjelder allerede fra dette øyeblikk.

 

Klikk HER hvis du vil tyvstarte

 

Det er mye reklame fra meg for tiden og det beklager jeg, men julehandelen er så uendelig viktig og et være eller ikke være for en nisjebutikk som min. Derfor vil jeg nok en gang tusen takke alle dere som handler hos meg og som gir meg håp om at det faktisk er et marked for slike underfundige butikker som min egen.

 

Julegavebutikken Kokkejævel.no i Løkkeveien 2

Åpningstider:

Man, tir, ons, tor, fre, lør og søn

10:00 – 18:00

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg