På gjengrodde stier!

Reklame | Hoftepluss i Alta

Søndags morgen, og jeg har allerede vært her nede lenge. Fantastisk deilig å være tilbake! Egentlig trodde jeg at min tid her nede på Hoftepluss var over, men siden salget ikke ble så strømlinjeformet som jeg hadde trodd og håpet, så kan jeg like gjerne gjøre en innsats mellom pilleinntakene. Får håpe det gir seg utslag i økt omsetning. Litt kløkt, teft og erfaring må jeg da ha opparbeidet meg på disse 20 årene som kjøkkensjef og kjøpmann.

 

Sommerkampanjen og stempeljakten starter i morgen her på Amfi, og dagens plan er derfor å gjøre i stand tilbudsdisker, siden en absurd mengde med godsaker settes ned fra 20-75%. Ville tilstander med andre ord, men etter en helt koronaår, samt en grusom vår, der kundetallene har variert voldsomt i takt med tiltakene og lokale oppblomstringer, så nå trenger vi rett og slett klingene mynt inn i kassa nå. Erfaringsmessig vet jeg at den aller enkleste måten å håve inn penger på er å selge varene veldig, veldig billig.

 

Vel, da gjør vi det da 🙂

Må jobbe nå. Legger ut bilder av tilbudene etter hvert som jeg får ordnet de diskene 🙂

 

Vi smattes!

 

(PS! “På gjengrodde stier” betyr ikke at det er dårlig skjøttet her nede, det betyr bare at det er lenge siden jeg har vært her for å jobbe skikkelig 🙂 )

 

3 kommentarer
    1. Sikkert lurt med en liten forklaring til søringene hva utrykket betyr🤣
      Lykke til med salget. Håper det kommer masse kunder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg