Regjeringskilder: “Kokkejævels råd var utslagsgivende”

Det er nesten ikke til å tro, men etter at jeg for to dager siden ga Siv Jensen et ærlig, men velmenende råd om å trekke FrP ut av regjeringen, les rådet HER, så har det vært intens møtevirksomhet i hele regjeringskollegiet. I følge et titalls superhemmelige kilder tett på regjeringen har jeg fått bekreftet at det var mitt råd som til slutt ble utslagsgivende for utfallet vi alle så i dag. Frp tar ut skilsmisse og forlater omsider en familie i oppløsning.

 

At en enkelt mann, med ett enkelt blogginnlegg, kan få så stor makt at han alene klarer å velte en hel regjering på et øyeblikk er nesten skremmende å tenke på, men gir også en berusende følelse. Hva annet kan jeg utrette og hvor høyt burde jeg sikte? Tør nesten ikke tenke tanken. Det er enorm makt i det skrevne ord. I alle fall mitt!

 

I morgen planlegger jeg å råde Erna Solberg om å innføre fri tannpleie til alle. I alle fall de med dårlig råd. Med min nyvunnede makt regner jeg med at det blir innført i løpet av en uke eller to. Dessuten vil jeg ha blokkfløyta tilbake i skoleverket. Neppe like populært hos alle, men ikke artig med makt hvis man ikke kan misbruke den fra tid til annen.

 

Vurderer faktisk også, når jeg først er i gang, om jeg skal råde Donald Trump om å slutte fred med Iran, men føler jeg må lese meg litt opp på emnet før jeg gir helt konkrete råd akkurat på det punktet. Vi ser jo nå at rådene mine blir fulgt opp, og da er det greit, i alle fall i store og viktige saker, at rådene er gode. Selv en svært klok mann som meg kan trå feil. Orker ikke mer krig og fred og religion og politikk og sånn.

 

Vet du noen som trenger gode råd? I’m your man!

 

Jeg har kanskje makt til å velte regjeringer, men det er bare DU som kan gjøre meg til Folkets favoritt på Vixen Avards! Bruk din makt og stem HER

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Fantastisk godt jobba👍 kanskje du kan gi råd til “han der oppe” om å slutte å sende mere snø til oss…🤣

    2. Skriv til Xi Jinping om å oppheve 57% tollgrensen på silisium produkter. Selv om Trump og Jinping har undertegnet fase-1 handelsavtale, så gjelder det ikke alle varer

    3. Du vil ikke være snill å be Trump å trekke seg rolig ut av det hvite hus med hele sin fine familie, da. De kan jo flytte inn på golfklubben sin😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg