RETT inn på 2. plass med sitt første innlegg!

Forleden dag, bare med å opprette bloggen, men uten å skrive som som helst, havnet hun på en svært hederlig 4. plass med absolutt godkjente 4904 sidevisninger. Så skrev hun sin aller første bloggpost, (les den HER), i går formiddag, og det er ikke tvil i mitt hjerte at denne damen,( min k(r)one <3), er det virkelig mange som vil lese om, for hele, hold dere fast, 21 745 sidevisninger og lyver ikke! Smokk rett inn på 2. plass 😀

 

“Onde” tunger har selvfølgelig allerede i flere dager gnægd om hvor “urettferdig” det er at hun får lov til å komme rett på blogg.no i stedet for å måtte prøve seg på rekrutteringsplattformen miniblogg.no først, men jeg håper at 21 745 sidevisninger første dag viser at blogg.no absolutt gjorde det riktige valget. Hvorfor skal det være så vanskelig å heller glede seg litt på andres vegne og kanskje si det litt uvante og skumle ordet “gratulerer” ?

 

(Jeg måtte for øvrig også innom miniblogg.no først da jeg startet opp bloggen, men var der bare i tre dager før jeg ble forfremmet opp til “moderskipet”. Først og fremst handler det nok om lesertall, men også mangfold. ChristineEmilie vil først og fremst bli en strikke- og håndarbeidsblogg, og det finnes vel ingen slike på Blogg.no for øyeblikket som når ut til særlig mange )

 

Før jeg avslutt at dette pratet og min kone, og kan begynne å snakke om mer interessante ting, (som meg selv), så vil jeg anbefale alle klikke seg inn på den nye siden henne på Facebook og følge henne der. Der vil hun legge ut alle blogginnleggene, samt sikkert masse bilder og småsnutter av litt av hvert, etter hvert. Klikk HER for å følge Christine Emilie 😀

 

Jeg kommer tilbake om ikke så lenge, men må bare en tur på jobb først. Vi er bare tre uker unna sluttstillelse av bokmanuset, så jeg vandrer ikke arbeidsledig rundt på jorden akkurat. Har ennå 30 oppskrifter igjen å skrive. De skal jo heller ikke bare være gode og lett forståelige, men jeg vil også at de skal være litt underholdene å lese. Ikke noe vitsebok altså, men definitivt skrevet på “Kokkejævel-måten”.

 

De ringte også fra MR og ville ha meg inn i dag klokka 14:25. “Æ kommer!” skrek jeg i telefonen til henne, mens jeg pustet tungt. Hun lo litt, men ikke veldig mye.

 

Det kommer et eget innlegg om det, men dere må gå inn på podkasten til Farskapet og høre intervjuet med meg 😀 Hør intervjuet HER

 

Nei, nå  jeg løpe! (Eller, “løpe” var vel en litt vel drøy påstand om en mann i min størrelse som planlegger å reise seg fra sofaen og trille ut i bilen for å dra på jobb, he he 😉 )

 

Fint vær i dag også! Gleder meg allerede til å bestige Komsalaia. I dag skal jeg prøve å komme meg til topps på bare 1 time, altså 14 minutter raskere enn i går, og 25 minutter raskere enn i forgårs! Jeg setter meg hårete mål, men jeg er sikker på at jeg klarer det hvis ikke ryggen slår seg helt vrang. (Og klarer jeg det ikke, så kommer det en dag i morgen, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der, og i morgen etter der 🙂

 

Takk for at dere leser oss! 😀

 

Lag en fantastisk dag!

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

 

 

 

 

 

 

 

19 kommentarer
    1. Blir spennende å følge hennes blogg, tror hun har mye å komme med. Men jo, der er en annen strikking-og håndarbeidsblogg som ligger jevnt ganske høyt på blogglista, som du veldig godt vet. Vibbedille.

        1. Ho ønsket “konemor” velkommen ja. Du må ikke ta alt som personlig kritikk. Den kritikken som har kommet her og de spørsmålene som har blitt reist har jo ikke noe med CE å gjøre. Det er jo kritikk mot, og spørsmål om, systemet blogg Vs miniblogg. Men selvfølgelig kan man se på alt som et personlig angrep hvis man leter etter grunner til å være hårsår….

    2. Gratulerer så mye til Christine Emilie 🌷
      Hun kommer nok til å stå stødig på egne bein 😊
      En fin dag til dere ☀️

    3. Så koselig.skal følge dere begge. Stå på .😊👍🌞🤗og god tur til Komsa toppen. .🌼😊🌞🤗

    4. Forundrer meg meget over alt det hatet og pisset som serveres for at folk velger å dele fra livet sitt, og skrive åpent og ærlig om opp og nedturer.

      Misunnelse er et jævla stygt dyr som rir veldig mange desverre, det å ikke takle at andre har en form for suksess i det de driver med er en særdeles dårlig egenskap.

      Stå på! Både herr og fru kokkejævel, ikke la hatet ødelegge dere
      Gratulerer med alt dere får til, måtte lykken blomstre i deres familie

      1. Ja, hun kommer til å gjøre det svært bra! Hun har veldig mye kunnskap, samtidig som hun egentlig ikke skriver, hun MALER fram gode stemninger med ord.
        Ja, jeg er som et fluepapir 😉

      1. Takk for det, om det så er det SISTE jeg gjør i denne verden, så skal jeg GRUSE gårdagens tid! 😉 Klart det er artig for henne, (eller hvilket som helst menneske), med en slik start, men hun har INGEN ambisjoner om slike tall på sikt. Hun vil bare dele sitt kreative univers med de som interesserer seg for slikt 🙂

        1. Det nailer du lett! Blir moro å se resultatet. Tall er tall, men moro med en skikkelig kickstart ihvertfall. Hun er jo utrolig dyktig på sitt felt og jeg har sett noen av hennes kreasjoner på Instagram. Tenker det kommer mye inspirasjon til strikkere der ute 😊

    5. Gratulerer så mye til din kjære konemor👏👏. Tenk å klare å ta andre plass på topplista på sitt første innlegg👌. Dåkker er virkelig et godt radarpar💕. No skal eg hive meg om til tur,fortsatt et nydelig vær😎. Ha en nydelig dag😍😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg