Signert bok med maks rabatt og fri frakt!

Reklame | Ark.no

For andre gang på bare 12 år skulle jeg altså oppleve å våkne til en livløs bitte liten livløs kropp i senga.  Siste pinsedag 2018 hadde Vår Herre sendt det aller vakreste han hadde ned til oss. Bare fjorten dager senere ombestemte han seg og tok ham tilbake.

 

Så ringte Tuva fra Kagge forlag…

Om jeg ville skrive bok? Vel, egentlig ikke, jeg drukner her. Sønnen min er død og jeg klarer ikke ta meg av bedriften min på på en god nok måte. Hvordan i svarte helvete skal jeg kunne klare å skrive en bok??? Vebjørn er død!!!!!!!!!!!

 

Egentlig startet alt for riktig lenge siden, den dagen jeg ble skåret ut av mora mi uten tilstrekkelig bedøvelse. Hun skrek i dødsangst, men ingen hørte henne. Likevel fikk de meg ut og barndommen var i gang.

 

Den var på mange måter preget av alkohol.

 

og ensomhet

 

men det løsna til slutt…

 

eller, veeel…

 

I mitt liv varer oppgangen sjeldent veldig lenge…

 

 

 

 

Men alltid, ALLTID, går det opp igjen!

 

Jeg er såpass beskjeden at jeg tør å kalle meg en begavet kokk. Jeg kan smak. Jeg forstår greia. Derfor var det viktig for meg å samle sammen ca 30 av mine aller beste oppskrifter i boka. Oppdrifter som alle kan lage. Jeg bryr meg ikke om kred fra kokkestanden i det hele tatt, jeg vil at maten min skal lages, spises, huskes.

 

 

 

Dette er vel trolig en bok som dekker HELE Maslows behovspyramide.

Kjøp den signert, til maks lovlig nedsatt pris OG med fri frakt HER, HER, DER, _IKKE_ HER DIN GRIS!!!!!, HER og på

 

ARK.no

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg