Skal man le eller skal man gråte?

“Nå dør jeg” var det eneste jeg rakk å tenke før jeg gikk rett i bakken og ble liggende. Skulle bare inn på soverommet og legge meg i går kveld. Smerten var intens og annerledes enn alt annet jeg noensinne før hadde kjent. Trodde først den skulle gi seg, men det gjorde den ikke. Den ble bare verre. Prøve å ikke rope, for jeg ville ikke at Kjærest skulle se meg i fosterstilling ved siden av senga. Det har liksom vært så mye nå i det siste. Hun trodde hun fant seg en frisk og rask mann. Så feil kan man ta.

 

Synderen. Et i utgangspunktet troskyldig og lite hjørne, men ikke la deg lure. Dette er et sylskarp killerhjørne uten skrupler.

 

Det ser ikke så ille ut, men kuttet gikk helt ned i kneskåla. Du vet når du slår albuen i et hjørne og en intens smerte går gjennom armen? Gang den smerten med hundre. Pluss at den varte i nesten 20 minutter.

 

Heldigvis fikk søster Pedersen, aka Kjærest, renset og stripset meg sammen og jeg kunne legge meg bare en time, halvannen forsinket.

 

Resten av uke skal jeg surre meg inn med en madrass, for det ser som om kroppens suicidale gener har slått ut i full blomst og gjør hva de kan for å ta livet av kokken.

 

Ha en farefull dag!

 

 

10 kommentarer
    1. OMG, e jo så typisk at alt sånt skal skje når man er delvis handikapet fra før 🤣🤣🤣 God bedring videre, og ta det med ro rundt alt av hjørner og skarpe kanter 😉 Skal sjøl inn til rygg operasjon i morgen tidlig, så tror nesten eg skal få gubben og plutten å fore alt av hjørner og skumle kanter 🤣🤣🤣

    2. Har noen slike hjørner jeg også, og etter flere episoder lik din, så ble de til slutt “pakket inn” med litt bobleplast og tape. God bedring.

    3. Huff, no begynner vel begeret med uflaks å bli fult, det har ikke vært lurt å fått et par korssting på det kuttet,når det er på et ledd du bruker mye?
      Ha en videre skadefri dag.

    4. 😂😂😂Du e ikke sann 😂 Må ærlig innrømme at æ først fikk en støkk før æ bynt å flire. Vær nu endelig litt forsiktig. Å go bedring til dæ🤭Du må slutte å skremme kjærest 😁

    5. Du må slutte å ha sånn fart!!!
      (Det finnes sånne “barnesikrings-hjørner” til å ha på sånne ting.)
      Kanskje du burde hatt et par-tre sting på såret 🙂
      Men du e no også typisk mannfolk!!
      Ha en fin dag, og vær glad for at du har Kjærest til å ta vare på dæ.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg