Slik gikk møtet mitt med MIX-kjeden:

Dere husker kanskje at jeg for noen uker siden fortalte jeg var blitt kontaktet av MIX-kjeden, og at de ønsket et møte med meg? Vel, dagen i dag var dagen og klokkeslettet ble satt til 16:30.

 

Jeg innrømmer at jeg ikke veldig ofte har hatt våte drømmer om å bli med i en kioskkjede, men jeg var oppriktig interessert i å høre hva de hadde å si. Etter at den siste ungen min døde er jeg blitt ekstremt pragmatisk og åpen for endringer. Livet er kort og ingen vet hvor vinden blåser meg hen.

 

Ruben var tilbake fra ferie på mandag og vi kunne endelig sette i gang med å VIRKELIG gjøre om hele (eventyr)butikken. Vi har styrt i ett og det har vært kaos i absolutt hver krik og krok. Til og med på do. Der har vi fylt opp med elektrisk avfall, men det kommer til å bli veldig bra til slutt.

 

Ok, jeg glemte av møtet! (Og skjemmes som en hund, for jeg HATER å kaste bort andres tid. Avtaler man et møte, ja så MØTER man, gjerne fem minutter før tiden!

 

Slik endte mitt kioskeventyr, og jeg legger meg så flat som en såpass korpulent kjøpmann kan gjøre!

4 kommentarer
    1. det e ei meining me alt som sjer i live, syns du fikk ett fornufti svar dærifra 😃 jør bare du som du har jort t no, d fungere utmærkett 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg