Opphetsalg i nettbutikken!

Reklame | Kokkejævel.no

 

Fra og med i dag og ut uka, (eller så langt beholdningene rekker) selges alt i nettbutikken, Kokkejævel.no, til 25% rabatt! Dette gjør jeg ikke først og fremt for å være snill, men i et forsøk på å tjene penger. Så ærlig tror jeg vi som driver butikk må være.

 

Ja, fortjenesten minimeres med en så stor rabatt, men samtidig får jeg jo inn langt mer enn hvis du ikke hadde bestilt noe i det hele tatt, så slik sett er det fordel oss begge. 🙂 Dessuten kan det være greit på få pakket unna denne uken mens jeg fortsatt klarer å stå, he he 😉

 

Klikk deg inn HER og sjekk ut alle tilbudene, så er det jeg personlig som pakker alle bestillingene. Det må da være stas, hæ? 😉

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

Kjøpmann

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg