Supersupersalg! 15-75% rabatt

Reklame | Kokkejævel.no -Alt det beste på ett sted!

Hoftepluss og FyFader er historie. Det må jo feires med et HEIDUNDRENDE sommersalg i den lille nettbutikken med den store smaken!

Kokkejævel.no
-Alt det beste på ett sted!

 

Her er et lite knippe med tilbud:

Hele den koko-deilige krydderserien min, men hele 20 forskjellige blandinger, hvorav hele 18 av dem er SALTFRIE! Med noen slike bokser blir det ENKELT å lage virkelig god mat. Av og til er det bare et lite dryss krydder som skal til for å forvandle en helt ordinær middagsrett til noe ekstraordinært. Disse bruker jeg selv daglig!

30 % RABATT

 

Den røkte villaksen fra sagnomsuste (Ulf) Kranes kjøkken på Sørøya kan ikke sammenlignes med røkt oppdrettslaks i det hele tatt. Dette er noe HELT annet!

15% RABATT

 

Iste, kaffe- og barsiruper

15-75 % RABATT

 

Den desserten eller kaka som ikke bli bare enda bedre en bærsirupene fra (Nord)Reisa finnes ikke!

25 % RABATT

 

En ting er å lage en god teblanding med en vidunderlig smak av multebær, men å klare å fange smaken av nordlyset og midnattssola i en teblanding, det trodde jeg faktisk ikke var mulig. Jeg tok feil!

Nordlyste: Svart te 96%, bjørkeblader 1%, kornblomster 1%, peppermynte 1%, aromaer 2%

Multe-te: Svart te 90%, multeblomster 4%, bjørkeblader 2%, safrantistel 2%, aromaer 2%

Midnattsol-te: Svart te 94%, ringblomster 2%, lyng 2%, aromaer 2%

40 % RABATT

 

Tenk deg en kaffe som både er rik, raus og fyldig SAMTIDIG som den er lett og frisk! Vel, den Alta-brente kaffen i Kokkejævelserien er nettopp alt dette på en og samme gang. Debio-merket er den også. Om den er verdt den stive kiloprisen sånn til daglig kommer vel an på hvor mye penger det er igjen på konto før lønn, men det er i alle fall en fantastisk fin gave til folk som setter pris på store smaksopplevelser.

20% RABATT

 

I såpene fra Alveland finner du kun naturlige vegetabilske oljer, eteriske oljer, urter og krydder. Såpene blir produsert med kvalitetsoljer som olivenolje, mandelolje og kokosolje. I tillegg er såpene fra Alvceland tilsatt ekstra pleiende oljer som sheasmør og kakaosmør. Såpene er også “superfettet”, det vil si at de inneholder rundt 10% mer olje enn det som er kjemisk nødvendig for å danne såpe.

Min personlige favoritt er (naturligvis) einebærsåpa. Det er fordi jeg har vært fryktelig plaget med tørr og kløende hodebunn i hele mitt liv. Jeg har opp gjennom prøvd alt som finnes på både apotek og frisørsalonger, uten at noe som helst har virket i særlig grad. 43 år gammel prøvde jeg einebærsåpa fra Alveland. Dere som er plaget forstår meg når jeg sier at jeg fikk et helt annet liv. Anbefales på det aller, aller sterkeste!

20% RABATT

 

Det er ingen  grunn til å bli drit forbanna din hæstkuk!

15% RABATT

 

Innafor eller skivebom?

Uansett svar, så er alle forstykker og hodeplagg på 25-51% RABATT

 

Tørket reinhjerte. Trenger ingen “gode ord” for å selges.

20% RABATT

 

Pluss masse, masse mer! Klikk HER for å komme direkte inn på den lille nettbutikken med den store smaken. Jeg bruker 25 års erfaring med både kort og langreist mat til å samle det aller beste på ett sted, slik at du slipper å tråle en og en butikk på jakt etter de beste godsakene.

 

Dette er bare STARTEN av det du kan vente deg. Du har MYE godt å glede deg til framover! Tidbudene varer for øvrig ut hele uke 32, altså helt til 15. august 🙂

 

 

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

Handelsmann

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Hei hva med å lage krydderblandinger som er uten hvitløk og løk og low foodmap? tror du hadde solgt mange da. Bare et tips, lykke til og husk å ta livet med ro og.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg