Tema for livesending tirsdag 3. mai

Livesendingene på FB, altså  “Kokkejævel jårre mainnskit om:”, begynner å finne sin form. Jeg planlegger et par tema å jårre mainnskit om, men det viser seg hver eneste gang at det som virkelig er artig er når jeg ryr ut i skitpraten med dere, altså når jeg kommenterer og svarer på det dere skriver direkte til meg. Jeg syns i alle fall det er ufattelig morsomt! 😀

 

Dagens tema:

  1. Båndtvang og hundehold
  2. Hva skjer egentlig med voksne folk når de diskuterer på Facebook?
  3. Nord-Norske ord og utrykk
  4. Kapittel 1 av “Livet mellom måltidene”

 

Som vanlig tar jeg utgangspunkt i eget liv når jeg jårre i vei. Det er nok å ta av for å si det slik 😉

 

Sees eller høres vi 16:00?

 

 

 

7 kommentarer
    1. Har hørt på sendingen i opptak,da det ikke lot seg gjøre å få det med på direktesendingen😉.
      Veldig moro å høre deg jårre om alt mulig😍. Har no ventet i spenn i g på den hemmeligheten du skulle avsløre i dag,der du hadde tausetsplikt🤔. No må du ikke holde oss på pinebenken lengre😊. Ha en fin kveld i god været vi har her nord😎.

    2. Du skal få være bakgrunnsstøy senere i kveld når jeg lager middag 😀

      Først skal jeg nemlig ut å gå med bikkja, MED bånd hahaha

      Jeg gleder meg til å høre på 😀

    3. Blir nok å høre på i etterkant, koselig det også, og ofte I to puljer, blir for mye for en Trønder med alt på en gang 😅,nei da tulle bare. Lykke til.

    4. Jeg bor i Bergen men er fra Tromsø. Måtte finslipe dialekten min da jeg flyttet hit. Folk trodde jeg bannet når jeg snakket. Og noen ble fornærmet og trodde jeg kommenterte på en negativ måte.
      En kollega som var stor i kjeften på jobb ble som ett ? Når jeg sa at han var en stor jåsspeis🤭

    5. Hærlige temaer du har valgt, håper jeg rekker å få me meg sendinga🤗 Sånn ellers ha en finfin dag 🤗

    6. Jeg er nok klar 😉
      Vedrørende tema to i planen din, som sikkert garantert sklir ut 😜

      Du kommenterer ofte skrivefeil til de som kommenterer på direktesendingen. Som en som har lett dysleksi, det går fort under sending, fingrene bommer på telefontastene, eller jeg rett og slett skriver feil… Gjør det mindre “lystbetont” å kommentere når ting går fort, og skrivefeil blir kommentert kanskje to ganger….
      Tror ikke jeg er den eneste med dysleksi 😜😉😎
      Les det de skriver, manglende tegnsetting og skrivefeil er ikke nødvendig å kommentere 😉
      Og ps. du har litt skrive”leifer” i tekstene dine du og 😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg