Tilbake på kjøret!

På dagen ett år etter at Norge stengte ned, så har jeg vært på apoteket og fylt opp lagrene slik at jeg holder sammen ut uka. Inn til videre ingenting med varseltrekant, men utviklingen de siste tre ukene peker bare i en retning. Tar imidlertid ikke sorgene på forskudd og håper naturligvis at dette bare er en litt bløt prolapsfis som lukter veldig stygt, men som tørker relativt fort.

 

Kirurgen ba meg ringe direkte til dem hvis smertene kom tilbake, men tenkte jeg skulle vente til etter bryllupet og dåpen i alle fall. Er litt hektisk nå med alle disse bildene, maten, oppskriftene, Hoftepluss og nettbutikken, i tillegg til det som skal forberedes til bryllupet. Vet faktisk ikke hva det er, men regner med at jeg får beskjed. Hun er ikke skvetten sånn, he he.

 

Ellers er jeg i relativt godt humør. Dagen har gått i ett og regner med at jeg begynne med matforberedelsene i firetiden. Har hatt leveranse til nettbutikken, så går et par timer nå før jeg er ferdig med det. Artig å ha noe å gjøre da.

 

Jeg gleder meg sånn til å vise dere alt serviset jeg har fått lånt! Skal prøve å få tatt bilder av alt i løpet av helga. Det finnes så mange snille mennesker! Mennesker som vil hjelpe og bygge opp andre, i stedet for å snakke stygt og trampe på. Tusen takk! Gleder meg til å gi dere gratis bøker! 😀

 

Sånn, nå begynner tablettene å virke litt slik at jeg kan løfte den feite rævva mi opp fra kontorstolen, (som jeg faktisk har knekt da jeg lente bakover. Det var dødsflaut! Kjærest er nesten aldri her, men akkurat da hennes stadig større kjæreste skulle lene sitt legeme bakover, knakk stolen og jeg ramlet bakover i all min velde.), og begynne å arbeide slik at jeg får begynt med maten.

 

Kos dere videre!

 

 

4 kommentarer
    1. Hei. Vær forsiktig med ryggen. Jeg har også slitt mange år med prolaps og 29 desember ut av det blå så falt jeg rett på knærne og dagen etter var jeg lam på venstre og 1 januar var jeg lam på høyre. 2 januar hentet ambulansen med og ble operert den 3 januar. Prolapsen var på størrelsen med en reke sa kirurgen og jeg mente det var lite men det var vist veldig mye i ryggen. Er forsatt ikke helt tilbake til normalen og er svak på venstre siden. Lykke til

    2. Sånne klæbb-hendelser må bevitne av andre, ellers e dæm ikke like morsom 😆 tenk alle som bli snytt for en god latter hvis ingen ser at man snuble? 😆😛
      Har sjøl snubla i jupsnø og sklidd på magen ned bakken mot bussen æ sku skyndt mæ å rekke 😆 trur mange der flira godt da 😂

    3. Gleder meg til å se den nye boka.
      Tøffe tak forstår æ, men du står han av denne gangen å.
      Bra det finnes snille folk rundt omkring.
      Lykke til med videre arbeid.
      God helg til dere to og klæm til lille bror 😘🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg