Varanger-reker og loff!

Reklame | Rekereklame for Hoftepluss

Det er fredag og de største varanger-rekene jeg noensinne har sett har ankommet Hoftepluss og dette er en reklame for å fortelle folk i Alta det. Selger jeg ut alt på bildet sitter jeg igjen med ca 10 000 etter at rekene er betalt. I disse tider er det gode penger. Løp og kjøp, men hold avstand i køen hvis ikke får du denne karen i nakken!

Glefs!

 

 

Har dessverre ikke fått inn ubegrenset så kan ikke holde av. Holder åpent til det er tomt og åpner akkurat NUH!

 

Vi smattes!

6 kommentarer
    1. Ååå nå svømmer øynene over her. Ferske reker😍 men det blir litt langt å kjøre til Alta for å kjøpe reker. Så da får jeg nøye meg med loff med majones, sitron og pepper…..Jaja, får slenge et egg på toppen.

      Fin fredag

    2. Oj så store og fine 😊.
      Har ikke sett så store ferske reker på mange år, de er jo oftest veldig små,men gode.
      Håpe du selger ut fort.
      Go fredag.

    3. Jammijammm!!! Skal ut å kjøpe reker i dag, men får neppe fatt i så store, lekre Varangerreker her sør!🦐🦐🦐🦐🦐
      Lykke til med salget!

      Ha en strålende fredag med dine kjære! 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg