Vinn hotell-langhelg for to på Scandic!

Konkurranseregler: Lik eller følg, (og gjerne også del), min FB-SIDE og skriv i kommentarfeltet etterpå.

Trekning: Søndag 29. august, altså allerede i morgen. Gjør oppmerksom på at vinneren vil offentliggjøres med fullt navn her inne på bloggen.

Hotelloppholdet gjelder to personer fra fredag 10. september til mandag 13. september på Scandic Hotel Haugesund.

 

 

Da jeg for noen uker siden skulle bestille billetter til min nieses konfirmasjonen, så kom jeg i skade til å bestille hotell for meg og min datter i feil by! Jeg ringte umiddelbart til hotellet for å kansellere reisen, men det kunne de ikke, for oppholdet var ikke bestilt via deres hjemmeside, men en annens.

 

Først ble jeg litt irritert, nesten sint, (mest på meg selv egentlig som bare klikka på den første og beste linken da jeg søkte etter “hotell”), men så tenkte jeg at dette kunne jo være en perfekt måte å gi noe tilbake til dere på. Tre netter for to på hotell må jo være midt i blinken for de aller fleste.

 

Lik eller følg (og del) min FB-side, og kommenter under, så er det kanskje du som stikker av med en frihelg på Scandic Hotell haugesund. Ja, det er selvsagt frokost inkl. alle dagene 🙂

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

Gavmild og blid

 

PS! På hodeputen på hotellrommet skal du slett ikke se bort fra at du finner den splitter nye kokeboka mi som kommer i bokhandel 10. september 🙂

 

39 kommentarer

Siste innlegg