YNWA

Reklame | Kjærest

Siden Kjærest er Liverpool(en by i England, men visstnok også et fotballag)-supporter, så har jeg faktisk prøvd i over to år nå å faktisk klare å se en hel fotballkamp uten å sovne. I alle fall holde ut hele førsteomgangen, men det er fader ikke enkelt. For det første skjer det jo nesten ingenting, men det er helt greit. Jeg er ikke akkurat kongen av fart og spenning. Nei, det verste er den vanvittig søvndyssende lyden av supporterne. Dette bruset som ligger som et teppe over hele kampen og som aldri tar slutt. Og disse kommentatorene som babler konstant om corner og mål og jeg vet ikke hva. Øynene bare glir sakte, men sikkert igjen.

 

Det er ikke det at jeg ikke har prøvd! Kjøpte meg til og med Liverpool-sengesett som jeg lå i hver natt i den mest nyforelskede fasen. Ok, kjøpte det ikke. Fikk det i gave fra en dere sikkert kan gjette, men jeg brukte det. Hver eneste natt. Fikk meg et par enkle poeng på den måten, så var definitivt verdt det. Kjøpte meg også et Liverpool-skjerf, fordi jeg trodde det skulle bli artigere å se kampene da. Det eneste det førte med seg er at jeg var glovarm og svett da jeg våknet opp når kampen var ferdig.

 

I dag skulle jeg gi fotballen en aller siste sjanse, siden det var en såkalt storkamp, så nå har jeg fader meg sett 22 mann jogge rundt på den gressmatta i en og en halv time og skåret til sammen bare to mål! (Leste jeg akkurat i VG, fordi jeg slumret visst litt akkurat da det skjedde). Fatter bare ikke hva som er så voldsomt fascinerende. Er jo selvfølgelig artig akkurat de tretti sekundene det tar å skåre disse to målene, men kampen er 5400 sekunder tilsammen, pluss pausen! Trekker du vekk 30 sekunder av dem sitter du igjen med 5370 sekunder der det ikke skjer noen verdens ting. Ingenting!

 

You`ll never walk alone liksom. Går gjerne alene så lenge jeg slipper å gå innom en fotballkamp!

 

PS! Hvis du av en eller annen merkelig grunn syns det er stas å labbe rundt i hjemmestrikkede Liverpool-lester, så har Kjærest lagd et mønster som snart er å få kjøpt. For info, spør på: https://www.instagram.com/christineemiliee/

 

 

 

 

22 kommentarer
    1. Æ føle med dæ😀Endelig en som ser d samme som mæ🙄 fotball e dørge kjedelig, men godt med en hvil da😜🤗

    2. «When you walk through a storm hold your head up high, and don’t be afraid of the dark».» 🗣🎼🎶🎶🎶 osv osv. Stemmer det jfr Kjærest? Flink hun er til å strikke. ☺️ Egen oppskrift?

    3. 😂😂😂 kunne ikke beskrevet dette bedre sjøl! Jeg er helt uinteressert i fotball og klarer ikke å høre den forferdelige lyden av supporter, blir stressa av den!
      Fikk meg en god latter av innlegget ditt 😂
      PS! Liker hockey, der skjer det noe hele tiden 👍

    4. Du har en fantastisk kjærest og så er hun kjempeflink til å strikke. Du får nok trene deg på å være våken under kampen. Du kan legge inn små pauser med å servere kjærest med litt drikke og mat…. lage det til en kosestund . 👍🤗⚽️

    5. YNWA,så enig med kjæresten😍Eldste datra mi va åsdå fan og dermed dro ho med mora og lillesøstra.Møtte laget 3 ganger sammen med ho,spiste middag på Grand i Oslo sammen med Michael Owen og co

    6. For en flott kjæreste du har ❤⚽️❤ YNWA (eller heller SNWA, bytter ut You med She) Og Liverpool er absolutt verdt å besøke, flott by 😍 The Cavern; snakk om “bygdefest midt i storbyen 🥳 Hils henne masse ❤

    7. Jeg må si at jeg forstår deg 100%, har aldri skjønt greia med fotball. Men, som jeg sier ; det er ikke alt man trenger å forstå, bare akseptere at noen synes det er moro.
      Sånn er det med den saken. 🙂

    8. Enig med deg, men selger Kjærest lester også? Har en ihuga fan til samboer som hadde blitt så glad for det, og jeg kan ikke strikke…

    9. Da e vi lik der, æ bruker å si at å sjå en fotballkamp e like interessant som å se malinga tørke på veggen🤣

    10. Da e vi lik der, æ bruker å si at å sjå en fotballkamp e like interessant som å se malinga tørke på veggen🤣

    11. Bra du laga deg en dugele burger før kampen. Litt mer bacon neste gang så kanskje du går glipp av hele kampen.. 🙂

    12. For å holde meg våken gjennom en hel fotballkamp pleier jeg å strikke 😂 Det hender seg også at jeg stiller de mest meningsløse spørsmål om fotball i håp om at gubben skal gå vekk fra TV-en og heller se kampen på PC-en sin 😇 I og med at jeg har en veslebror på Stord som er Liverpool-supporter så lurer jeg på om jeg skal kjøpe mønsteret for slik å vinne «verdens snilleste storesøster»-prisen i 2020. Har jo verdens søteste framgangsmarkører jeg kan bruke 😻

    13. Valgt dame med feil interesse. Håndball er tingen. I disse dager har man en puls som nesten tar livet av en. For ikke snakke om alle de ordene som en ikke viste en kunne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg