20 nye retter!

Arkivbilde fra første bildetakning

Da var jeg igjen godt  i gang med forberedelse til fotografering av 20 nye retter uten noe som helst form for juks og fanteri. All maten på bildene er helt ekte og korrekt smaksatt akkurat slik den skal være. Det er litt ekstra tidkrevende og dyrt, men målet mitt med denne boka er ikke å imponere matsnobbene, men å vise helt normale folk hvor enkelt, og raskt, det kan være å lage virkelig god mat fra bunnen av, og oppover.

 

Det er derfor jeg gjør et poeng ut av at jeg lager alle rettene under fotograferingen på en hybelkomfyr. Det er ikke fordi det er kjempelettvint med to kokeplater til 20 retter, men for å vise  unge som akkurat har flyttet hjemmefra, og kanskje bor på små hybler, at det er ingen unnskyldning for å ikke kunne lage seg skikkelig hjemmelaget middag. Alle mine oppskrifter i den nye boken er konstruert på en slik måte at en hver oppegående 16-åring både skal kunne lage og nyte rettene i boken.

 

Konemor og Lillebror er nede i nettbutikken nå og pakker premier. Har du vært inne og sjekket om du, eller noen du kjenner, har vunnet? Sjekk ut HER

 

Jeg vet det sitter overraskende mange der ute nå som kjenner at pulsen stiger, kløfta fuktes og fråden kommer skummende ut av munnviken for at jeg har nevnt min kommende bok uten å merke innlegget med “Reklame”. Det kan da umulig være lov??? Siden dere er over gjennomsnittlig opptatt av lov og rett, så er dere er trolig på fornavn med de ansatte allerede, men HER er i alle fall linken til Forbrukertilsynets angiverside hvis dere ønsker å tipse om også denne kriminelle handlingen. Noen av dere som har fått noen tilbakemelding på gårdagens massive tipsing til  Lotteritilsynet? Ikke det nei. Så irriterende. Dere var jo så sikre i deres sak. Ja ja, bedre lykke med dette tipset i alle fall!

 

Nå må jeg jobbe! Har vært å kjøpt råvarer for flere tusen kroner på bedriftskortet. Ja, høres snuskete ut og er garantert ikke lov. Dette bedrageriet er det nok Skatteetaten som burde ta seg en nærmere titt på. Mens dere først er i gang så burde dere kanskje også ta en telefon til Kagge forlag og tipse opp at jeg sitter her og blogger når jeg egentlig burde jobbet med kokeboken. Har tross alt fått utbetalt et ikke ubetydelig forskudd, og det kan umulig være på riktig side av loven å da å bruke masse tid på blogging. Hva sier forresten Blogg.no om at jeg driver å tigger til meg penger for oppskrifter på deres plattform. Ta en telefon dit også, så har du fylt opp hele ettermiddagen. Du trenger ikke vippse meg for tipset 😉

 

Vi smattes!

 

PS! Hvis du syns jeg gikk over kanten med dette innlegget, ring politiet!

 

 

 

 

19 kommentarer
    1. Jeg virkelig liker din tilnærming til alle dem som er så full av en viss en at de er nødt å finne noe å ta deg på hele tiden.
      All mulig lykke til med prosjekt Bok!
      En fin ettermiddag/kveld i stuen ønskes deg, Konemor og Lillebror 💞💐

    2. Ja, jeg har fått tilbakemelding fra Lotteritilsynet.
      De svarer at de har en saksbehandlingstid på 4-5 uker😉
      Så du må nok smøre deg med tålmodighet!😅

    3. Ser utrolig lekkert ut. Får vann i munnen når jeg ser så mye god mat. Lykke til med boka😊

    4. Kvinneguiden… For et lavmål… Tenk at så mange finner glede av å sitte og slenge dritt om folk de ikke kjenner… Sier mer om dem som skriver enn dem de skriver om… Masse lykke til med kokebok, nettshop, familie og smertehåndtering. Du oser av livsglede!

          1. Det gjør det sikkert. Personlig finner jeg det langt mer bekymringsfullt at du finner mening i å diagnostisere meg i den aller første kommentaren din her inne på bloggen. Jeg vet ikke hvem av oss som kommer dårligst ut…

            1. Jeg diagnostiserer deg ikke. Bare synes det er trist du fremstår som passiv-aggressiv i både bloggposter (ref. denne) og i både eget og andres kommentarfelt.
              Og sier jeg kan forstå det bedre siden du har blitt mobbet fra ung alder, at det kan være en forklaring.
              Er ingen konkurranse om hvem som kommer best eller dårligst ut.

    5. Må no flire😆. Veldig godt oppsummert av deg😉. No e det bare for nett trollan å anmelde i vei, sikkert en gedigen skuffelse at dem ikke kom nå vei igår med lotteritilsynet🤣. Lykke til med alle rettene du skal lage til din nye bok👌.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg