25% bryllupsrabatt på HELE krydderserien min ut mars! :D

Reklame | Kokkejævel.no

Jeg pleier alltid å dele ut rabatter på runde dager. Da jeg ble førti år solgte jeg alt på Hoftepluss, til og med tørka reinhjerter, til 40% rabatt. Heldigvis var det søndag og stengt, så jeg slapp med skrekken, he he.

 

Nå er jeg imidlertid en gift mann, så tenkte å gi dere alle, ut onsdag 31. mars, 25 % på HELE krydderserien min uten salt. Klikk HER hvis dere vil benytte dere av tilbudet.

 

Klikk HER for å kjøpe krydder uten salt med bryllupsrabatt 🙂

 

Nå må jeg “legge” på. Min mor og hennes mann kom akkurat inn døren. De skal få servert middag og bli litt kjent med Lillebror før de kjører sørover igjen. Koselig 🙂 Har også fått bildene fra fotografen, så skal prøve å sette sammen noe i kveld 🙂

 

Tusen, tusen takk igjen for alle lykkeønskninger! Dere er ubetalelige <3

4 kommentarer
    1. Hei…vil gjerne bestille krydder fra dæ: Grillkrydder,kyllingkrydder,grønnsakkrydder,urtesalt og viltkrydder. Hjertelig gratulasjoner med både dåpen og bryllupet 🥰🎉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg