25% rabatt på ALT av Kokkejævelkrydder!

Reklame | Julegavebutikken Kokkejævel.no

Denne helgen gir Konemor og jeg deg hele 25% rabatt på HELE krydderserien! Takk ikke meg, men Konemor, for det var hun som foreslo vi burde drysse noe godt over befolkningen nå som regjerningen i dag strammet inn korona-reglene. Dessuten er det også Bossekopmarked, og vi burde visstnok ha et godt messetilbud. Kjempegod idé, svarte jeg, for har lært at det er det i snitt er det beste svaret å gi når hun foreslår noe.

 

25% rabatt på HELE Kokkejævel-serien

Klikk HER for å komme direkte til tilbudet

 

Klikk HER for å komme direkte til tilbudet

 

Klikk HER for å komme direkte til tilbudet

Velkommen til julegavebutikken Kokkejævel.no i Løkkeveien 2! Siden vi har et romslig lokale og ligger utenfor kjøpesenter vil jeg anta vi trolig er Altas mest koronasikre butikk. I alle fall Altas mest koronasikre julegavebutikk. Døra er åpen fra mandag-lørdag 10:00-18:00 og du er hjertelig velkommen! 🙂

 

Dere som ikke bor i Alta trenger ikke bry dere om åpningstidene. Dere er hjertelig velkommen JULEGAVEBUTIKKEN  akkurat når dere selv ønsker det, og pakkene sendes mandag-torsdag. Helgebestillinger sendes mandager 🙂

 

God helg!

 

PS! Dette tilbudet varer til og med søndag 21. november

 

 

 

5 kommentarer
    1. Fikk hentet pakken med marinaden på post i butikk i dag, for den fikk ikke plass i postkassen. Gleder meg til å ha litt i gryteretten av elg til søndagen. Du skal ikke se bort i fra at det kan bli en krydderbestilling før jul. God helg til dere! PS. En bekjent av meg bestilte flere krydderbokser etter mine befalinger. Vi er glad i god mat som hever smaken nemlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg