5 jævlig gode grunner til å bruke munnbind:

Som en av Norges største K-kjendiser føler jeg det er på sin plass at jeg trer fram og tar ansvar nå som befolkningen er så dritt lei hele pandemien at det er nyss før vi alle  desperat stormer inn i nærmeste karantene og både tungekysser og rimmer den som ser sykest ut der inne bare for å bli ferdig med hele forbanna dritten.

 

Fatt mot, landsmenn! Ja, vi skal alle bli smittet, men helst ikke samtidig. Derfor er det fortsatt viktig å bruke munnbind når du ferdes blant folk. Selv om du gir blanke blaffen i smitteverntiltak og nekter å ta en gratis “hastegodkjent” vaksine selv om du mer enn gjerne suger i deg den ene sigaretten etter den andre, så skal jeg nå gi deg 5 gode grunner til å bruke munnbind i alle fall:

 

  1. Du slipper den evinnelige smilingen når du treffer kjentfolk på butikken
  2. Du kan hoste og harke uten å bruke albuen
  3. Du slipper å pusse tennene og ha så dårlig ånde du bare orker
  4. Du kan fritt gjøre dine obskøne tungebevegelser når du ser en fin dame/mann uten at sikkerhetsvaktene kommer (enda en gang)
  5. Du slipper å teste deg, for alle tror selvfølgelig du tar pandemien på alvor bare fordi du bruker munnbind og faktisk tror deg når du sier at “nei, testen den var negativ igjen gitt. Ingenting som biter på meg!”

Det var mine 5. Har du noen gode?

5 kommentarer
    1. Kommentar til tannpuss; best å pusse likevel. Det blir ulevelig for egen nese med så konsentrert ånde bak maska 🤣

    2. Du hjelper min mann som ikkje får antisoff av vaksine pga kreftbehandling
      For oss betyr de MYE !!!!!!!! at du og andre bruker munnbind 😷
      Da får vi kanskje beholde mann og far ❤

      1. Enig, men å bruke munnbind varer ikke evig. Så de som er i risikogruppene må til syvende og sist være de som selv beskytter seg så godt som mulig. Samme gjelder min mor.

    3. Slipper å fryse i fjeset når du er ute og løper.
      Slipper å være redd for matredter mellom tennene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg