Å Herregud, som jeg elsker dere også!

Tenk at en mann av mitt kaliber; feit, gammel, sur, tverr og lettkrenka, skal få oppleve, helt ut av intet, et slikt velsignet vakkert besøk når jeg er på jobb og later som om jeg gjør noe fornuftig. Det er nesten ikke til å fatte.

 

Jeg vil ikke nevne noe som er tungt, orker ikke hetsen og latterliggjøringen etterpå akkurat nå, men denne kvinnen vet. Ikke bare det som skrives på bloggen, men også det som aldri kan nevnes, noensinne. Derfor kom de i dag. Jeg visste det ikke. Ja, hun hadde sagt de skulle ut og trille, men hun hadde ikke sagt at de kom på besøk. Herre gid, for en fantastisk overraskelse!

 

Tenk at et bleieskift kan gi meg så ufattelig gode følelser i magen. Jeg er så glad for disse to menneskene at dere aner ikke! Har faktisk sittet i over 30 minutter nå og bare sett på disse bildene. Det er nært. Det er ekte. Det er hverdag. Det er det som holder meg oppe!

 

Mine <3

 

 

 

 

 

 

25 kommentarer
    1. Nydelige begge to.. og du er slett ikke verst du heller 😊 ALT BLIR BRA! Et uttrykk som brukes mye i pandemitida vår; og kan være et mantra for deg også…
      Alle gode tanker sendes nordover ❤❤❤

    2. Åh,så nydelige bilda av kjærest å lillebror😍. Ikke rart du ble sittende å se på dem lenge og vel😉. Du e jo velsigna med så vakre menneska i livet ditt💕.
      Den sjokoladekaka du delte oppskrifta på,har eg bakt flere ganger,beste kaka ewer😋.
      Ha en nydelig kveld med dine fine😊

    3. Du er utrolig priviligert som har så vakre mennesker i ditt liv! Som holder deg oppe. I medgang og motgang.
      Selv er du mye sterkere enn du tror!
      Ønsker dere alt godt!
      Og slutt å lese all møkk som produseres om deg og dine.
      Type ondsinnethet som ikke er verdt PCen det er skrevet på!
      🌌🌞💞

    4. Så nydelige bilder, blir helt varm av å se på dæm. 💖
      Så til noe helt annet, prøv brødskive med bacon fett og torskelever. Smattes😋

    5. Ble helt rørt av å lese dette💞 Godt for deg tenker æ. Man kan bli helt satt ut av kjærligheten til de små,ja store også💖Ønsker deg og dine alt godt,men en fin aften videre,hilsen fra Hennes😊😘

    6. Så hærlig dåkker e 🥰 Og lillebror ser ut som han får de samme fine krøllan som storesøster 🙂

    7. Fantastisk fin familie du har. Ja, datter også, selvfølgelig ❤
      Hverdagen kan jammen være litt av en berg og dal bane, men de sier at livet skal gå opp og ned – ellers lever man ikke.
      Det er nok mye sant i det, men av og til er det greit at det går litt opp og bare skvulper lett avgårde ei lang stund før neste “hump”. 😅
      Man kommer likevel langt når man klarer å se det nydelige i det man faktisk har rundt seg, folk som er verdt å bruke tid og tanker på. Familie er så viktig. ❤
      Selv finner jeg heldigvis glede i små ting, i tillegg til familien min. Slik som nydelige solnedganger, nordlys, dager da sollyset lager en helt nydelig stemning ute, bølgeskvulp, hav, frisk luft osv.
      Og ikke minst; bloggen din. Faktisk. Synes det er fint at du blogger på din måte og er så ærlig som du kan være. Det er ekte, ekte er bra.

      Håper dagen din har vært fin. 😊

      Klem til deg og den fine familien din 💕

    8. Fantastisk fin familie du har. Ja, datter også, selvfølgelig ❤
      Hverdagen kan jammen være litt av en berg og dal bane, men de sier at livet skal gå opp og ned – ellers lever man ikke.
      Det er nok mye sant i det, men av og til er det greit at det går litt opp og bare skvulper lett avgårde ei lang stund før neste “hump”. 😅
      Man kommer likevel langt når man klarer å se det nydelige i det man faktisk har rundt seg, folk som er verdt å bruke tid og tanker på. Familie er så viktig. ❤
      Selv finner jeg heldigvis glede i små ting, i tillegg til familien min. Slik som nydelige solnedganger, nordlys, dager da sollyset lager en helt nydelig stemning ute, bølgeskvulp, hav, frisk luft osv.
      Og ikke minst; bloggen din. Faktisk. Synes det er fint at du blogger på din måte og er så ærlig som du kan være. Det er ekte, ekte er bra.

      Håper dagen din har vært fin. 😊

      Klem til deg og den fine familien din 💕

    9. Skjønner at du blir satt litt ut når de to er på besøk på jobben🌸💞Dåkker e heldig som har hverandre✨❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg