Alle koldtbord i høst avlyses!

Det er med, bokstavelig talt, stor smerte jeg med dette må meddele at jeg ikke kan legge opp et eneste koldtbord i høst. Jeg har rett og slett ikke helse til det akkurat nå. Det er så vidt jeg klarer å gå, og jeg må bruke alle mine krefter på å rett å slett klare å gjennomføre de ordinære arbeidsdagene.

 

All catering i alle år har jeg tatt etter jobb, i helger og på søndager, og har derfor ingen i bedriften som kan gjøre akkurat denne jobben. De trengs også for å få den ordinære driften til å går rundt.

 

Jeg beklager dette på det absolutt aller sterkeste! For min egen del taper jeg veldig mange penger på dette, men klarer jeg ikke å stå så klarer jeg ikke  å stå. Jeg er i alle fall nødt til å høre litt etter når kroppen skriker stopp av full hals.

 

Jeg er så lei meg for alt det ekstra bryderiet jeg utsetter dere for. Jeg skal naturligvis sende de impliserte mail også. Kontakt gjerne  Villmarkskokken eller Uno Catering. De er også flinke 🙂

 

Unnskyld!

Les også:

Tilbake på kkjjøøree’t!

og

Er jeg for åpen om pillebruken/misbruket?

 

31 kommentarer
    1. Klokt ! Du må stoppe råkjøret på kroppen din , ( den sier fra uansett , det går til ett visst punkt og da er det STOPP ! Hatt prolaps og det tok ett halvt år . Håper du får operasjon snart . God bedring .

    2. Hei, dette er sikkert spurt før. Er det en grunn til at du ikke opererer deg? Jeg gikk i 9mnd. før op i håp om at det skulle gå over. Hadde jeg visst at op hjalp så fort ville jeg ha gjort det tvert…..

      1. Ja, det er det en grunn til. Prolapsen har kommet snikende og i begynnelsen visste jeg ikke hva det var, bare at jeg hadde vondt i foten. Begynner å bli gammel, så kan ikke ta en hver vondt på alvor før det har gått noen uker. Foten ble imidlertid ikke noe bedre, snarere tvert i mot og til slutt gikk jeg rundt og haltet. Da skjedde, som jeg har skrevet om på bloggen, google helbredet kokkejæbel. Smertene forsvant og jeg var glad og lykkelig i over en måned. Så kom de snikende tilbake og jeg gikk til legen. Ingen blir, heldigvis, ryggoperert med en gang, de vil vente å se om det går over av seg selv. Det har det ikke gjort og jeg skal på, som jeg også har skrevet på bloggen, utredning for operasjon 1 september i tromsø 🙂

    3. Helsa først. Så kommer jo en liten snart som også trenger en sterk og oppegående pappa. God bedring og masse lykke til. Du gjør helt rett.

    4. Det er ingen grunn til å beklage!
      Viktigere enn alt nå er helsen din!
      Du skal snart bli pappa igjen og familien trenger deg mer enn “koldtbordene”.
      Tvi-tvi med operasjon! Blir nok bra til slutt!
      😍👍💪💪

    5. Ta vare på deg sjølv, det synes eg no du skal ha som første pri !!!har akkurat lose ferdig boka di, men den blir aldri ferdig utlosa !!!!dag på restaurant og las siste rest !!! Fascinerende , god , sjølopplevd. Du er berre heilt rå , men etter alt eg har lose so må du no være meir egoist, for å ta vare på deg sjølv og dine . Når denne pandemien Roar seg har eg lyst til Alta !! Prøve maten din !! Men husk at sorga har mange ansikt, og gjev mange utslag !! Gleda vil komme att . Og dobbelt glede , sorga over alt vil alltid være der, men turen gror og til slutt berre arr , men arra vil være der uansett , men ta vare på alt det gode . Og du og Fam er berre GODE

    6. Du har det virkelig vondt, det er ikke vanskelig å forstå 😵😢. Enn om du ringte sykehuset i et forsøk på å fremskynde operasjonen ?? Forklar hvordan du har det ! Forklar familiesituasjonen med høygravid kjærest ! Forklar hvordan det går ut over bedriften din ! Grin om du må !! Si at du kan komme på kort varsel dersom de får avlyste operasjoner av andre !! Jeg krysser alt jeg har to av for deg 👍👍

    7. Dette er nok det mest fornuftige du kan gjøre no,før du blir totalt utkjørt og sengeliggende🤔. Penger er jo faktisk ikke det aller viktigste i livet,helsen må gå først👍. Vi får ingenting med oss ,om vi jobber oss ihjel. Da behøver vi ingenting mere.

    8. Dette er nok det mest fornuftige du kan gjøre no,før du blir totalt utkjørt og sengeliggende🤔. Penger er jo faktisk ikke det aller viktigste i livet,helsen må gå først👍. Vi får ingenting med oss ,om vi jobber oss ihjel. Da behøver vi ingenting mere.

    9. Riktig avgjørelse,og stort av deg å anbefale andre alternative!
      Man får liksom ikke reservedela til kroppen,sånn helt uten videre,og husk,du skal være i “god stand” for å komme deg fort etter en operasjon også.
      Ta vare på deg og dine,god bedring❤️
      Å du?
      Vaflan dine e utrolig gode😇😇

    10. En må kjenne sine begrensninger!(selv om det er vanskelig når en så gjerne vil) Du er jo ikke til hjelp for noen om du skulke bli enda mer dårlig. Gjør bare det du orker med god samvittighet! Med de smertene dine er det mange som ikke orker noe!! God bedring❤

      1. Nei, slik tenker jeg også. Det er tross alt viktigst at vi har betjening nok til at butikkdriften går rundt, selv om jeg taper ikke ubetydelige summer på dette. Flere hundre tusen faktisk.

    11. Huff, ja å stå i lang tid er noe herk, lykke til godt at du lytter til kroppen. Ha en super dag i Alta. .🌞👍👍🤩🦋

      1. Fornuftig gjort👏💪😘. Håper du får operasjon snart, så du er klar for den lille. Helsa må gå forran penger enkelte gang. Sånn er det bare🙂.

    12. Fornuftig avgjørelse. Har lest boka di; du har tatt mange avgjørelser gjennom livet. Mange mange gode. For deg og dine. Alt godt ønskes deg. Også med tanke på helsa di og ikke minst for den lille som snart kommer til dere. 🍀

    13. Ja, er nok lurt å stenge for koldtbord no,før ordrebøkene blir fulle, så lenge du ikke har noen som kan ta over jobben. Fornuftig å tenke litt helse også, sier det dtop så gjør det det,vist det ikke skjer et nytt mirakel, så må det nok en ortoped til, å så kommer det jo en liten Axel Johannes på oktober.
      Lykke til og ha en så flott dag du klarer🤞

    14. Håper du snart får hjelp med den ryggen, før du kollapser helt. Det gjorde jeg til slutt. Så deg på senteret i går formiddag, og kjente igjen ganglaget.

    15. Tror nok at alle dine kunder vil at du skal bli i fin form igjen. Så med god samvittighet kan du ta det helt med ro til du er ferdig med med all behandling. God bedring.

    16. Syns du gjør helt rett. Lytt til kroppen det er den du skal ha resten av livet. Klarar du det ikke så klarar du det ikke. God bedring.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg