Aller, aller, aller siste innspurt!

Ekstremt fint vær, (minst 30 grader på kontoret, (med dør, men uten vindu), men jeg har fått tilbake manuset fra språkvasken og har kun denne helgen på meg å bli helt ferdig før boka skal til designeren på mandag. Vi er langt på overtid, men nå er det slutt på ordentlig. Ingen flere utsettelser vil bli gitt. Søndags kveld er mitt arbeid med denne boka over.

 

(Da blir det et par dager med “hvile” før jeg kaster meg i gang med neste bokprosjekt, og den skal jeg faktisk ikke skrive alene. Har nemlig fått, hold dere fast, ChristineEmilie  med på laget…)

 

Fikk akkurat nå, men jeg skriver bloggen, en mail fra salgssjefen i Kagge at de har fått en kanonavtale med Ark, og de tar inn masse bøker i butikk, og det er et svært godt tegn på at de har tro på både boka og forfatteren.  😀

 

Forhåndssalget vil også være  i gang i løpet av svært kort tid, selvfølgelig signert, og jeg er så spent på om du kjøper den og om du kjøper flere , for dette er virkelig en bok som mange vil ha bruk for, og som jeg skulle ønske fantes den den gang jeg flytta for meg selv og, ikke minst, da jeg ville lage skikkelige middager til ungene da de var små og livet var travelt.

 

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

Kokebokforfatter! 😀

 

 

 FACEBOOK          INSTAGRAM          NETTBUTIKK            PODKAST          YOUTUBE        KONEMOR

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Gleder meg vilt til boka kommer ut👏👏. Lykke til med salget,ikke minst lykke til med neste bokprosjekt😍🤞. Så bra at du skal få den ryggoperasjonen,håper du slipper å vente for lenge😉. Forsto eg deg rett i et tidligere innlegg at nr.2 er på vei allerede? At lillebror blir storebror?
      Ha ei nydelig helg i sommervarmen😎💕

    2. Med all den jobben du har lagt ned i den boken (har enda ikke kommet over episoden hvor jeg får vite at den ladningen med retter jeg trodde dekket hele boken og mer til kun var en av tre *hehe*), så må det jo være utrolig godt å få vite at det vil bære frukter!..
      – Forøvrig, så kan jeg bidra med et par navneforslag for det kommende bokprosjektet; ‘Maten mellom maskene’, ‘StrikkeJævel’, ‘StrikkeMett’ ev. ‘Strikk deg glad & mett’.. Altså, bare å velge og vrake! – Kreditt er overhodet ingen nødvendighet, for å si det sånn 😀 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg