Aller siste fotografering + klokkeslett for dagens videopodkast

Foto:Frikant

Da er det (heldigvis) snart over! 😀 Den siste av fem fotodager har kommet. Det har vært et rotterace, spesielt forberedelsene til de to første fotograferingene, men etter hvert som jeg har kommet inn i det har det blitt lettere og lettere. Kanskje litt for lett, for i helga har jeg ikke akkurat jobba meg i hjel med dette prosjektet, men tror resultatet vil bli veldig bra likevel.

 

Nærmere 75 retter vil du hå velge mellom når den store k(l)oke boken kommer ut. Alle sammen, (de fleste i alle fall), like kjappe og enkle å lage som en pose med gryterett fra Toro, men selvfølgelig med den magiske Kokkejævel-vrien som gjør hvert eneste måltid til en fest.

 

Etter at denne boken kommer ut skal du i alle fall slippe å gå rundt å lure på hva du skal ha til middag, det er i alle fall sikkert!

 

De neste par ukene nå kommer nesten i sin helhet til å gå til å ferdigstille manuskriptet, finskrive oppskriftene, samt prøve å få til en litt underholdende tekst . Ikke en slik “krampeartig” tone, men et løst og ledig språk. Dette er jo tross alt en kokebok, ikke en bok om dårlig nord-norsk humor.

 

Det blir selvfølgelig ny videopodkast i dag og dere kan allerede  sende inn tema dere ønsker jeg skal prate om, eller spørsmål dere lurer på. Dette gjør dere i kommentarfeltet, enten her eller på FB. Foruten seerspørsmål vil det naturligvis bli en del (piss)preik om både den nye og den gamle boka, og kanskje, men bare kanskje, får vi også Konemor som gjest! 😀

 

Hei, vet dere hva jeg foreslår? Gå inn på bloggen hennes HER og skriv i kommentarfeltet at dere ønsker henne som gjest i dag! Det er lett å si nei til meg, men det blir ikke like lett for henne hvis dere ber henne komme. Jeg er et geni! 😀

 

Geni eller ikke, nå må jeg faktisk komme meg av gårde! Klokka har bikket seks og (siden jeg har vært så lat i helga) har jeg enormt mange forberedelser igjen. Timene flyr og plutselig er klokka ti og fotografen kommer. 10:15 skal første rett være klar til fotografering og 14:00 skal vi være ferdig med alt. Så enkelt og så vanskelig.

 

Og ikke få meg til å sette i gang om ryggen og foten!

 

Videopodkasten starter i dag 15:30 på FB, og varer som vanlig en liten time. Vil du se/høre den direkte må du være klar da, men den kan naturligvis både ses og høres når tid på døgnet du vil som opptak.

 

Vi smattes!

6 kommentarer
    1. Denne boken tror jeg blir perfekt for en småbarnsfamilie! Gleder meg til den kommer i salg og krysser fingre og tær for at den vil gjøre ettermiddagen med to barnehageunger litt enklere når gode middagene går raskt å lage. Og ikke minst kunne tilby nye retter😊

      1. Ja, dette er i alle fall boken som JEG kunne tenkt meg fantes da jeg var småbarnsfar. I tillegg vil denne boken være en selvsagt gave til ALLE som skal flytte for seg selv 🙂

    2. Lykke til med siste fotografering, blir nok godt å få den unnagjort.
      Prøver og følge video podkaster dine, for å få en dose joss og fornuftig info, men ikke bestandig jeg har tid til å følge hele, så går æ tilbake seinere, for å høre ferdig, men da må en starte på nytt,ønsket meg at vi kan spole fram ,så det blir lettere å få med siste biten også.🤞😊
      Fin dag te dæ 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg