Alt om det stygge mannefallet i Komsalaia på søndag!

Reklame | Kokkejævel.no

Som dere vet er jeg en mann som for et par uker siden tok balletak på eget liv og gjennomfører for

tiden en voldsom livsstilsendring som på sikt skal vare livet ut. Selv om jeg har hatt en fin vektreduksjon,

(mer om det i morgen, tirsdag, når jeg veier meg), så er det fortsatt veldig mye mann som kan falle i

berget når det er vått.

 

I går var det veldig, veldig vått.

 

Og tungt. Veldig tungt. Trening er ferskvare, så selv om jeg gikk 87 turer på rad på forsommeren, så

kjente jeg godt at det ikke hadde gjort noe om jeg hadde tatt noen turer i løpet av juli, august og september

også.

 

Likevel er humøret på topp! Det blåste hunddjevler som pisket ansiktet på vei opp, men jeg bare

snudde det andre kinnet til. Deilig å endelig være i bevegelse igjen!

 

Tilbake til mannefallet! Kupert berg og tursti som blir gjørmete og sleip når det regner er et dårlig underlag

for tett mann 44

på over 130 kg. Når man først sklir, og det gjør man i slikt vær, da sklir man skikkelig! Hadde det ikke

vært for at rumpeballene fortsatt er såpass store og støtabsorberende, så hadde jeg skadet meg skikkelig,

for den sleipa bakken bar forsvant under bena mina, og jeg deiset rett på ræv.

 

Til tross for det stygge fallet fortsatte jeg turen, men denne gangen langt mer forsiktig. Bakken forsvant

under meg flere ganger, både på opptur- og på nedtur, men jeg klarte heldigvis å holde meg oppreist.

Deilig å være i bevegelse!

 

Søndagen ble avsluttet med “Kastanjemannen” på Netflix. Vi har sett hele serien i løpet av helgen.

Terningkast 3, men den har vært akkurat så god at man ikke kan la være å se en episode til, så egentlig

er det vel terningkast 4.

 

Ha ha, det er vel egentlig som bloggen min, litt skuffende, men akkurat passe god til at man ikke klarer

å lese et innlegg til…

 

 

Lag dere en fantastisk mandag! Jeg er på jobb i nettbutikken nå. Har kommet inn en del ordrer i løpet av helgen som jeg skal pakke og sende, men jeg har kapasitet til veldig mye mer. Klikk HER for å se hva jeg har å tilby i butikken min. Dette er virkelig gavebutikken for den som “har alt”, og jeg kan nesten garantere at du finner noe skikkelig godt, enten til deg selv eller noen du er glad i. 🙂

 

Vi smattes!

 

(PS! Ser dere det samme som meg på bildene der jeg ligger på bakken? Er ikke vikene blitt unormalt store? Er jeg i ferd med å flintskalles???)

6 kommentarer
    1. Lurt med stava! Går flere kalorier på samme distanse da. Va det du som sa det her en dag, at feite folk vet alle de bra måtan å slanke seg på? Det stemme i hvertfall. Så full av kunnskap, men alikavel blir æ ikke slankere 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg