Alta, nå trenger jeg din hjelp!

Foto: Frikant

Slapp av, slapp av, ingenting er ødelagt, men på mandag om bare en uke starter fotograferingen til min nye kokebok. Det er til sammen satt av fem fotodager, og planen er at vi hver av disse dagene fotograferer mellom 15-20 retter. Det blir som dere forstår mange oppskrifter i den nye boka!

 

Problemet mitt er at det bare har to sett serviser hjemme, og selv om Frikant er guder bak kameraet, så blir det likevel kjedelig hvis all maten legges opp på de samme tallerkenene.

 

Derfor spør jeg deg, kjære Alta, om du har tallerkener som jeg kan låne, kjøpe eller få? Jeg trenger ikke 12 av hvert slag, bare en eller to, så hvis du har en fin, stygg, spesiell, ny eller gammel tallerken/serveringsfat å avse, så blir jeg utrolig glad om du bare kommer innom HOFTEPLUSS med den. 😀

 

Skriv  navn og telefonnummer på en lapp og legg ved tallerkenen, så jeg vet hvem jeg skal levere tilbake til. Alle tallerkener som brukes i boka får naturligvis en gratis bok som takk 🙂

 

Jeg trenger også å låne et gammelt kjøkkenbord i respateks!

 

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

913 80 129

[email protected]

 

PS! Tallerkener og kjøkkenbord vil leveres tilbake når vi er ferdig med fotograferingen i mai en gang 🙂

 

(Del gjerne innlegget hvis du bor i Alta og omegn 🙂 )

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg